Hauzer
Pasjonat-
Postów
139 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Hauzer
Osiągnięcia Hauzer
0
Reputacja
-
Nie znam się na elektryce, tu Ci nie pomogę. Zastanawiam się natomiast jak chcesz przestawić rozrząd o pół ząbka:whistling:
-
A ten czujnik masz sprawny? Sprawdzałeś go jakoś?
-
Mam silnik1.8 ADR przejechane bóg jeden wie ile i już 3 razy zmieniałem rozrząd (ostatnio sam) i dokładnie na znakach nigdy nie udało mi się go ustawić tzn. znak na wale rozrządu ok a na kole wału korbowego lekko przesunięty względem strzałki na dolnej osłonie rozrządu. Nie wiem jakbym bardzo paska nienaciągał i czy możliwe byłoby przesunięcie o 0,5 ząbka to i tak idealnie ten znak by sie nie pokrył.Zresztą ten znak powinien być przy tej strzałce a nie co do mikrometra się pokrywać bo to jest moim zdaniem niemożliwe (przynajmniej u mnie) zwłaszcza że tą osłonę można lekko na śrubach przesunąć. Nie mam żadnych negatywnych skutków takiego ustawienia. Co do falowania obrotów miałem to samo -rozwiązaniem u mnie było wyczyszczenie przepływomierza i przepustnicy + uszczelnienie dolotu. Drgania - rozwiązanie u mnie wymiana poduszki pod silnikiem.
-
Potrzebuje numeru OEM dla pokrywy zaworów, silnik 1.8 ADR 96r. nr vin WAUZZZ8DZVA041958 Thx
-
Thx. 24.3 rozebrałem rozrząd i kupiłem to, co było założone wcześniej do tego jest jeszcze rolka prowadząca a ta napinająca u mnie musi być z grubą podkładką, czyli oryginalnie miałem pasek na 152 zęby.
-
Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE
Hauzer odpowiedział(a) na slaweq temat w Podkarpackie
Możesz wymienić sam, będzie za darmo, a uwierz mi w tym silniku to żadne mecyje. Dwa dni temu sam to wymieniałem pierwszy raz i aż się zdziwiłem, że to takie proste. Jedyny problem to dobranie rolki napinającej a reszta to kwestia czasu i kompana do piwka -
Potrzebuję numerów rolek, napinacza i paska rozrządu do mojego samochodu. nr vin WAUZZZ8DZVA041958
-
Klekotanie Jak Przełączy się na gaz 1.6 Stag 300
Hauzer odpowiedział(a) na Manczo temat w Audi A4 B5
Mam ten sam problem co 30 tyś przejechane. Jadę co jakiś czas do warsztatu gdzie tą instalację mi zakładali, płacę 45 zł oni robią regenerację a wyjeżdżam zadowolony. Robię to co drugą wymianę filtrów gazowych. Mam tą samą instalację co Ty. -
Z tego co czytałem, można co drugą wymianę rozrządu wymienić pompę wody. Ja dla świętego spokoju wymieniam wszystko, bo nie będzie mi się chciało rozbierać przodu samochodu jak coś..
-
Chyba chodzi o Klej Anaerobowy Czyli obie te rolki dokręcić momentem 25Nm?
-
To 45Nm zaczerpnąłem z wpisu wojtek79, tylko czy te wartości są poprawne?
-
Nie wiem, jaką masz instalację, ale ja u siebie na sekwencyjnej stag200 miałem to samo. Okazało się, że co jakiś czas trzeba robić regenerację wtrysków gazowych (zmienia się tam jakąś uszczelkę, ale pewny nie jestem). U siebie robię to co około 30 - 40 tyś., Koszt przynajmniej u mnie w zakładzie nie jest duży około 50 zł.
-
Ok thx. Rozumiem, że najpierw musze założyć napinacz, bo na niego idzie rolka prowadząca, którą dociskam momentem 45Nm, po czym zakładam pasek i rolkę napinającą i sprawdzam czy wszystko jest ok, jeśli tak to dokręcam ją momentem 20Nm, Jak oznaczenia na wałach są prawidłowo wyciągam zawleczkę i idę na zasłużone piwko
-
wojtek79 zerknij jeszcze na to zdjęcie Rozumie, że ta mała rolka to rolka prowadząca? Tylko gdzie się ją przykręca?