Skocz do zawartości

Hauzer

Pasjonat
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hauzer

Osiągnięcia Hauzer

0

Reputacja

  1. Nie znam się na elektryce, tu Ci nie pomogę. Zastanawiam się natomiast jak chcesz przestawić rozrząd o pół ząbka:whistling:
  2. A ten czujnik masz sprawny? Sprawdzałeś go jakoś?
  3. Mam silnik1.8 ADR przejechane bóg jeden wie ile i już 3 razy zmieniałem rozrząd (ostatnio sam) i dokładnie na znakach nigdy nie udało mi się go ustawić tzn. znak na wale rozrządu ok a na kole wału korbowego lekko przesunięty względem strzałki na dolnej osłonie rozrządu. Nie wiem jakbym bardzo paska nienaciągał i czy możliwe byłoby przesunięcie o 0,5 ząbka to i tak idealnie ten znak by sie nie pokrył.Zresztą ten znak powinien być przy tej strzałce a nie co do mikrometra się pokrywać bo to jest moim zdaniem niemożliwe (przynajmniej u mnie) zwłaszcza że tą osłonę można lekko na śrubach przesunąć. Nie mam żadnych negatywnych skutków takiego ustawienia. Co do falowania obrotów miałem to samo -rozwiązaniem u mnie było wyczyszczenie przepływomierza i przepustnicy + uszczelnienie dolotu. Drgania - rozwiązanie u mnie wymiana poduszki pod silnikiem.
  4. Hauzer

    Pokrywa zaworów

    Potrzebuje numeru OEM dla pokrywy zaworów, silnik 1.8 ADR 96r. nr vin WAUZZZ8DZVA041958 Thx
  5. Hauzer

    Rozrząd

    Thx. 24.3 rozebrałem rozrząd i kupiłem to, co było założone wcześniej do tego jest jeszcze rolka prowadząca a ta napinająca u mnie musi być z grubą podkładką, czyli oryginalnie miałem pasek na 152 zęby.
  6. Możesz wymienić sam, będzie za darmo, a uwierz mi w tym silniku to żadne mecyje. Dwa dni temu sam to wymieniałem pierwszy raz i aż się zdziwiłem, że to takie proste. Jedyny problem to dobranie rolki napinającej a reszta to kwestia czasu i kompana do piwka
  7. Hauzer

    Rozrząd

    Potrzebuję numerów rolek, napinacza i paska rozrządu do mojego samochodu. nr vin WAUZZZ8DZVA041958
  8. Mam ten sam problem co 30 tyś przejechane. Jadę co jakiś czas do warsztatu gdzie tą instalację mi zakładali, płacę 45 zł oni robią regenerację a wyjeżdżam zadowolony. Robię to co drugą wymianę filtrów gazowych. Mam tą samą instalację co Ty.
  9. Z tego co czytałem, można co drugą wymianę rozrządu wymienić pompę wody. Ja dla świętego spokoju wymieniam wszystko, bo nie będzie mi się chciało rozbierać przodu samochodu jak coś..
  10. Chyba chodzi o Klej Anaerobowy Czyli obie te rolki dokręcić momentem 25Nm?
  11. To 45Nm zaczerpnąłem z wpisu wojtek79, tylko czy te wartości są poprawne?
  12. Nie wiem, jaką masz instalację, ale ja u siebie na sekwencyjnej stag200 miałem to samo. Okazało się, że co jakiś czas trzeba robić regenerację wtrysków gazowych (zmienia się tam jakąś uszczelkę, ale pewny nie jestem). U siebie robię to co około 30 - 40 tyś., Koszt przynajmniej u mnie w zakładzie nie jest duży około 50 zł.
  13. Ok thx. Rozumiem, że najpierw musze założyć napinacz, bo na niego idzie rolka prowadząca, którą dociskam momentem 45Nm, po czym zakładam pasek i rolkę napinającą i sprawdzam czy wszystko jest ok, jeśli tak to dokręcam ją momentem 20Nm, Jak oznaczenia na wałach są prawidłowo wyciągam zawleczkę i idę na zasłużone piwko
  14. wojtek79 zerknij jeszcze na to zdjęcie Rozumie, że ta mała rolka to rolka prowadząca? Tylko gdzie się ją przykręca?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...