Skocz do zawartości

coffee8

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O coffee8

Osiągnięcia coffee8

0

Reputacja

  1. Okay. Jutro sprobuje walke z tym ustrojstwem sprobuje tez jakies foto story zrobic. Moze sie komus przyda. Pozdro...
  2. Witam Was. Diagnoza - walnięty silniczek od ogrzewania z lewej strony (V158), czyli ten, do którego jest najgorsze podejście. Część zakupiona od kolegi turzol. Dzięki. Na nieszczęście nie mogę nigdzie znaleźć jak się do tego silniczka dobrać, znalazłem tylko info, że mam zdjąć blok z pedałami. I tu pytanie jak mam się do tego zabrać? Półkę już sobie wyjąłem i jeżdżę tak z kabelkami zwisającymi. Chodzi mi o taki krótki poradnik jakie śrubki i gdzie powykręcać i żeby za dużo nie zdejmować, bo muszę mieć auto praktycznie non stop na chodzie i nie mogę sobie pozwolić na całodniowe dłubanie, nawet w weekend. Niektórzy twierdzą, że można wymienić ten silniczek w 40min, ale jak patrzyłem na to wszystko, to mam wątpliwości, czy zmieszczę się w 4 godzinach :-P Proszę o opis jak to ogarnąć lub może jakiś link gdzie mogę to znaleźć. Dzięki wielkie!
  3. Witam! Kiepsko mi idzie szukanie numerow czesci, wiec moze ktos pomoze? 1. Listwa gorna, zakrywajaca sruby na progu. Widac ja kiedy otwiera sie drzwi i biegnie przez cala dlugosc progu, lecz tylko ta maskujaca. 2. Haczyk do daszka przeciwslonecznego, kolor bez po stronie pasazera. 3. Silniczek do otwierania klapy tylnej, ten ktory reaguje po wcisnieciu mikrowlacznika Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  4. Okay dziekuje Ci. Moze wreszcie przestanie grzac jak szalone.
  5. Zrobione. Wyslalem info do kolegi i czekam na odpowiedz. Dzieki Ci bardzo. A ten pierwszy kod to jest od czujnikow temperatury cieczy chlodzacej? Dobrze kojarze?
  6. Okay dzieki wielkie. Z tymi silniczkami od klap to oznacza,ze sa do wymiany?
  7. Nie bede nikogo zameczal tutaj norweskim, ale komp zczytal bledy i opisy sa w norweskim. A oto same kody, moze to cos pomoze. Jesli nie to pliss co mam podac? 17698 P1290-002 01809 (V158) 41-10 01841 (G220) 30-10 65535 00-00 01222 (G180) 012 Z gory dziekuje bardzo za jakakolwiek rade. Pozdrawiam
  8. coffee8

    Tarcze tył ośka 1.8T 190

    Chetnie, ale najpierw musialbym dotrzec do Polandu z Norge :-) ---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- Dzieki wielkie za pomoc, nie bylem pewny jakie tarcze sa z tylu. Zaraz zamawiam. Do zobaczenia!
  9. coffee8

    Tarcze tył ośka 1.8T 190

    Zacisk prawdopodobnie nie odbija do konca, tarcza mocniej zuzyta z prawej strony i po tej samej stronie klocek juz prawie zniknal, gdzie tymczasem z lewej jest jeszcze spoko, choc tez zaraz beda do wymiany, wiec to tak nie boli. Felga po jezdzie jest wyraznie cieplejsza od pozostalych, ale nie mam zauwazalnych problemow z jazda jakakolwiek i spalanie tez w miare okay. Po podniesieniu auta u mecha kolo ledwo sie krecilo i slychac tarcie, on stwierdzil, za zacisk do wymiany.
  10. coffee8

    Tarcze tył ośka 1.8T 190

    Siema. Podepnę się pod temat, bo nie wiem jakie mam tarcze i zaciski na tyle. B6 2003 2.0 benzyna Avant, zacisk troche sie scisnal z prawej z tylu i musze kupic zestaw tarcze plus klocki, a nie wiem jaka srednice, no i czy kupowac nowy zacisk, czy regenerowac moj? Poza tym nie wiem jaki mam kod silnika, moze mi ktos z Was pomoc? Na naklejce jest BAM. Nr Vin: WAUZZZ8E23A022062 PLISS pomozcie. Dzieki!
  11. Pliss, przecież piszę, że nie działa. Jeżeli wcześniej udawało mi się to znaczy, że robię wszystko jak trzeba, a teraz jest inaczej, bo wogóle nie reaguje.
  12. Stało się coś z moim Concertem, chcieliśmy do kolegi do A6 C4 wsadzić i nic nie chodzi, włącza się napis SAVE, ale na nic nie reaguje, na żadną kombinację klawiszy - guzików. Próbowaliśmy zostawić włączone nawet na całą noc, żeby się zresetowało i nic, dalej to samo, czy to jakaś pamięć padła, czy procek? Przez jakieś 2 dni radio było odłączone od zasilania kompletnie. Nie zablokowało się, bo mam kod i ani razu go nie wpisałem błędnie. Cóż to może być?
  13. Pompa działa bez jakichkolwiek zarzutów, VAG nic nie wykazuje. Instalację mam Lovato, albo jakoś tak. Sprawdziłem świece i są do wymiany. Na razie jeszcze tego nie zrobiłem, bo czekam na kasiorkę, ale sobie świece przeczyściłem szczotą i działa wszystko dobrze, więc chyba problem jest rozwiązany, jeżeli jeszcze coś się będzie działo będę pisał.
  14. Sprawdziłem świece i są do wymiany. Na razie jeszcze tego nie zrobiłem, bo czekam na kasiorkę, ale sobie świece przeczyściłem szczotą i działa wszystko dobrze, więc chyba problem jest rozwiązany, jeżeli jeszcze coś się będzie działo będę pisał.
  15. Witam! Jak w temacie, ale szczegółowo i po kolei. Przy ruszaniu zdarzyło się, że strzeliło coś raz lub dwa. Nie wiem co strzeliło ale ruszanie było na wprost. Przy ruszaniu jakby malutko mocy i szarpie budą, często i średnio delikatnie. Aż do "trójki", przy 3tysiach obrotów jakby przestawało i na czwórce też chyba jest okay. Dalej już jedzie i moc wraca. Ach i śmierdziało po tych "strzałach" w środku benzynką. To było dwa dni temu, wysiadłem z auta posprawdzałem wszystko i nic nie zauważyłem, po około 10 minutach się uspokoiło i było dobrze. Dzisiaj wsiadłem do mojej "strzały" i było git. Po czwartym odpaleniu znowu zaczęło się to samo szarpanie i znowu przestało. Dzieje się to na gazie ale i chyba na benzynie też, chyba bo nie jestem pewny, raczej tak, ale chyba słabiej. I coś się dzieje po tym szarpaniu, bo mam niewiele paliwa ale nie mam rezerwy, a tu nagle się zapala kiedy jadę na gazie, tak jakby spalało i gaz i benzynę. Nie wiem co to, czy to może instalacja gazowa, czy coś z benzyną, czy może jakiś przegub wewnętrzny, czy jakaś cewka. Nie wiem. Błagam pomocy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...