Skocz do zawartości

Manczo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Manczo

Osiągnięcia Manczo

0

Reputacja

  1. Witam mam problem a mianowicie wtryski Lpg mi walneły i musze nowe zakupić Posiadam instalacje STAG 300-4 i silnik 1.6 ADP. Do tej pory był valtek takie żółte i niestety sie skończyły . Proszę o pomoc w kwesti jakości i ceny gdyż nie znam sie na tym a na tych od kupna samochodu zrobiłem 30 tyś . i teraz sie skończyły . Proszę o pomoc
  2. no że wartość adaptacji mieszanki dalej nie pamiętam niestety
  3. Witam mam problem z swoim przecudownym autkiem , Jest tam silnik 1.6 ADP. A mianowicie słabo odpala na benzynie znaczy sie jako tako odpala tylko nie chce się wkrecac i jak by strzelał w filtr powietrza po chwili jak już lekko sie rozgrzeje w miare zaczyna równo chodzic a jak przełączy sie na gaz ( instalacja sekfencja ) problemu nie ma. Jedynie czasami lekko sobie szarpnie. Po za tym na benzynie tez tak jak by mocy nie było . Myslałem że to wina paliwa wlałem 98 i nie ma poprawy. Po za tym w ostatnim czasie wymieniłem świece i przewody , dostał nowy kompletny rozrząd oraz wszystkie plyny a tu taka irytujaca sytuacja przy odpalaniu. w Vagu pokazuje błąd mieszanki czy cos takiego . Jak spotkaliscie sie z czymś takim to napiszcie i czy da rade to naprawic jakimś domowym sposobem. Z góry dzięki.
  4. Niestety , to nie wina przewodów ani świec , okazało się że jak odpale ją i chodzi na benzynce to z tłumika wodą pluje i kałuża sie robi . Poprostu trafiłem na jakieś ciulowe paliwo . Idzie gorzej na benzynie jak na gazie a niestety jak pisałem mam sekwencje i nie da rady do puki sie nie rozgrzeje przełączyć. Tylko zastanawia mnie jak to udowodnić i co z tym zrobić . Może miał ktoś z was taki problem ? Tankuje przeważnie benzyne na orlenie i to w okrezie zimowym nawet verve. I żeby to takie rzeczy miały miejsce . Niestety nie mam paragonu i chyba nic z tym faktem nie zrobię . Dzięki za pomoc jak macie jakieś podpowiedzi co do tej sprawy to czekam na nie
  5. Podejrzewam że te wtryski bo są od początku a instalacja ma 3 lata (ja nie zakładałem jej ) a na pewno są wtryski bo już sprawdzałem tak jak wyżej kolega mówił i one stukają (klekoczą). Może wiecie ile kosztują nowe a ile regeneracja ?
  6. Miałem ten sam problem , wyciągnąłem lekko ten komputer który jest po lewej stronie i tam uszczelka była spróchniała . Uszczelniłem sylikonem i jest git. Ani grama wody nawet przy obfitych deszczach. A miałem dość sporo właśnie z tyłu za kierowcą .
  7. Witam silniczek to 1.6 i jest zamontowana instalacja Stag 300 . No i po rozgrzaniu sie silnika do temp. takiej że przełączy się na gaz słychać dziwne klekotanie . Wydaje mi się że to te wtryski ( mam jakieś żółte nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ) bo właśnie od nich to słychać . Nie jest to głośne ale słyszalne tym bardziej że wcześniej raczej tego nie było . Czy to ma być tak czy raczej są już do wymiany jak to sprawdzić . Proszę o pomoc
  8. Witam mam w swojej Audi B5 silniczek 1.6 101 ps . Siedzi w nim także instalacja sekwencyjna Stag 300. Ostatnio coś mi nie równo chodzi na benzynie o gazie . Myślę że to świece i przewody . Chociaż nie jestem pewien. Jakie jak już kupić przewody i świece i jak można to sprawdzić czy są dobre. Proszę o pomoc Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich na tym forum :> Stałem się 2 mieś. temu szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 1.6 z 1995r i mam nadzieje że to początek mojej przygody z audi gdyż jestem naprawdę fanem tej marki. Mam nadzieje że wszelkie problemy z autem będę mógł rozwiązać na forum , jednakże miejmy nadzieje że się nigdy nie pojawią :> Pozdrawia wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...