sproket1 0 Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 WITANM.OSTATNIO PODPINALEM AUTO POD VAGA I WYSKOCZYL MI BLAD 17704-DOTYCZY ON TERMOSTATU BADZ CZUJNIKA TEMPERATURY.MECHANIK MOWI ZE TRZEBA WYMIENIC TERMOSTAT-ALE WYDAJE MI SIE BEDZIE TO TEN CZUJNIK(PISALEM NA FORUM O WLACZAJACYM SIE WENTYLATORZE BO URUCHOMIENI SAMOCHODU).PONIEWAZ WSZYSTKO DZIALA POPRAWNIE-CIEPLO I ZIMNO W NORMIE-DMUCHAWA BEZ ZARZUTU.WIEC STAWAIM NA TEN CZYJNIK.ALE PO ZRESETOWANIU KOMPA WSZYSTKO JEST JUZ OK.WENTYLATOR SIE NIE ZALACZA I KONTROLKA OD BLEDU JUZ SIE NIE SWIECI.WIEC CO TERAZ-WYMIENIAC TEN CZUJNIK CZY POCZEKAC AZ ZNOWU SIE ZAPALI TA LAMPOKA-A MOZE TO BYL TYLKO BLAD I PO RESECIE JEST WSZYSTKO OK?PORADZCIE....DZIEKI POZDRAWIAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 przepisz proszę ten tekst używając małych liter (inaczej będzie usunięty), zastosuj również 2 punkt regulaminu. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateogda 0 Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Wystarczy, że kiedyś ktoś odłączył czujnik na chodzącym silniku i już błąd w pamięci ale chyba to by było za łatwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek954 0 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Mam identyczny problem po zapaleniu auta na zimnym silniku wlacza sie wentylator.Przy ok 60 70 stopniach sie wylacza ,temperatura pozniej w normie caly czas utrzymuje sie na 90. Wymienilem juz czujnik temperatury plynu chlodzacego ale nie zresetowalem kompa i dalej sie wlacza wentylator przy zimym silniku. Czy moze dlatego ze jeszcze nie zresetowalem bledow, czy nie powinno juz byc ok po wymianie czujnika? Z gory dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Który wentylator...? Wiskoza pracuje cały czas i tak ma być, drugi jest od klimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek954 0 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 jeden i drugi pracuje.. wczesjniej jakos nie zwracalem na to uwagi dopoki mi sie lampka nie zalapalila na desce Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Prawy pracuje zawsze, lewy nie zawsze (lewy/prawy jak stoisz przed maską). Chyba że masz włączoną klimę. Jaka lampka świeci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek954 0 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Bylem wlasnie wlaczyc zimny silnik oba wentylatory sie wlaczyly natychmiast po dojsciu do ok 70 stopni sie wylaczaja i pozniej wszystko jest ok temperatura stoi rowno na 90 . Klima byla wylaczona. Lamka zapala sie engine managment Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Skasuj błąd i zobacz co dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek954 0 Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Kontrolka engine managment zgasla dzisiaj sama a juz mialem jechac do mechaniora by skasowal to Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Widocznie błąd od pewnego czasu się nie powtarzał i ECU sam się z tym uporał. I dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajnal 0 Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Ja sie podepne pod temat potrzebuje o wyjaśnienie błędu 16495 , 35-00 na silniku oraz 00787 30 00 na klimie .Z góry dziękuje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now