tomiczka Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Mam kłopot z biegami. Szczególnie wsteczny. Jak uda mi się wrzucić, to jest ok. ale po czasie problem powraca i mam kłopoty ze wszystkimi biegami. Sprzęgło ok. Może wodziki? A może łapa skrzyni pękła i skrzynia się opuściła, przez co gorzej wybrać bieg? Dźwignia zmiany w takim momencie robi się o wiele sztywniejsza.
yahoo Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 olej w skrzyni wymieniałeś ? Przyczyn kilka może być poczytaj troche na forum. Może sprzęgło.
Seski Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 a nie masz moze takiego problemu od mrozów a jak się nagrzeje albo jest cieplejszy dzień to jest ok?
jarek3251 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 a czy wrzucaniu któregoś biegu nie zgrzyta ci??? jeśli tak to możliwe ze synchronizator sie rozleciał i jego kawałki blokują biegi ( ja tak miałem)
tomiczka Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Wyjąłem skrzynię i rozebrałem tył. Synchronizator popękany leżał między trybami. Uszkodzone zęby na kilku trybach. Wszędzie odłamki zębów i opiłki. Masakra! Kupiłem skrzynię za 600zł, do tego tarczę sprzęgła za 330zł i łożysko wału, w które wchodzi wałek sprzęgłowy za 20zł. Dziwi mnie tylko fakt, że prócz tego, że blokowały się biegi, jeździłem przez dwa tygodnie normalnie. Żadnych innych objawów tak popsutej skrzyni. Zatem przestroga: nie jeździć gdy pojawią się pierwsze oznaki jakiejś usterki. Może na synchronizatorze skończyłoby się u mnie.
rafalskin73 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Te łożysko za 20zł,to takie igiełkowe w wale korbowym? Tarczę sprzęgłową jakiej firmy kupiłeś? Możesz mi napisać czy w tej nowej tarczy tłumik drgań skrętnych ten z frezami co wchodzi na wałek skrzyni możesz w palcach przekręcić w prawo lub w lewo?Pytam bo u mnie jak miałem wyjętą skrzynie to sprawdzałem.i wydaje mi się że powinny być tam twardsze sprężyny.W palcach delikatnie przekręcałem w lewo i prawo,ale wracało na swoje miejsce.Myślę że tarcza już pada,bo za duże drgania przechodzą mi na skrzynię.
jarek3251 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Wyjąłem skrzynię i rozebrałem tył. Synchronizator popękany leżał między trybami. Uszkodzone zęby na kilku trybach. Wszędzie odłamki zębów i opiłki. Masakra! Kupiłem skrzynię za 600zł, do tego tarczę sprzęgła za 330zł i łożysko wału, w które wchodzi wałek sprzęgłowy za 20zł. Dziwi mnie tylko fakt, że prócz tego, że blokowały się biegi, jeździłem przez dwa tygodnie normalnie. Żadnych innych objawów tak popsutej skrzyni. Zatem przestroga: nie jeździć gdy pojawią się pierwsze oznaki jakiejś usterki. Może na synchronizatorze skończyłoby się u mnie. czyli miałem racje
medman Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Bajzel się robi na forum. Ten temat powinien być w innym dziale. Musashi gdzie jesteś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się