Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Biegi ciężko wchodzą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kłopot z biegami. Szczególnie wsteczny. Jak uda mi się wrzucić, to jest ok. ale po czasie problem powraca i mam kłopoty ze wszystkimi biegami. Sprzęgło ok. Może wodziki? A może łapa skrzyni pękła i skrzynia się opuściła, przez co gorzej wybrać bieg? Dźwignia zmiany w takim momencie robi się o wiele sztywniejsza.

Opublikowano

olej w skrzyni wymieniałeś ? Przyczyn kilka może być poczytaj troche na forum. Może sprzęgło.

Opublikowano

a czy wrzucaniu któregoś biegu nie zgrzyta ci??? jeśli tak to możliwe ze synchronizator sie rozleciał i jego kawałki blokują biegi ( ja tak miałem)

Opublikowano

Wyjąłem skrzynię i rozebrałem tył. Synchronizator popękany leżał między trybami. Uszkodzone zęby na kilku trybach. Wszędzie odłamki zębów i opiłki. Masakra! Kupiłem skrzynię za 600zł, do tego tarczę sprzęgła za 330zł i łożysko wału, w które wchodzi wałek sprzęgłowy za 20zł. Dziwi mnie tylko fakt, że prócz tego, że blokowały się biegi, jeździłem przez dwa tygodnie normalnie. Żadnych innych objawów tak popsutej skrzyni. Zatem przestroga: nie jeździć gdy pojawią się pierwsze oznaki jakiejś usterki. Może na synchronizatorze skończyłoby się u mnie.

Opublikowano

Te łożysko za 20zł,to takie igiełkowe w wale korbowym? Tarczę sprzęgłową jakiej firmy kupiłeś? Możesz mi napisać czy w tej nowej tarczy tłumik drgań skrętnych ten z frezami co wchodzi na wałek skrzyni możesz w palcach przekręcić w prawo lub w lewo?Pytam bo u mnie jak miałem wyjętą skrzynie to sprawdzałem.i wydaje mi się że powinny być tam twardsze sprężyny.W palcach delikatnie przekręcałem w lewo i prawo,ale wracało na swoje miejsce.Myślę że tarcza już pada,bo za duże drgania przechodzą mi na skrzynię.

Opublikowano

Wyjąłem skrzynię i rozebrałem tył. Synchronizator popękany leżał między trybami. Uszkodzone zęby na kilku trybach. Wszędzie odłamki zębów i opiłki. Masakra! Kupiłem skrzynię za 600zł, do tego tarczę sprzęgła za 330zł i łożysko wału, w które wchodzi wałek sprzęgłowy za 20zł. Dziwi mnie tylko fakt, że prócz tego, że blokowały się biegi, jeździłem przez dwa tygodnie normalnie. Żadnych innych objawów tak popsutej skrzyni. Zatem przestroga: nie jeździć gdy pojawią się pierwsze oznaki jakiejś usterki. Może na synchronizatorze skończyłoby się u mnie.

czyli miałem racje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...