gtados 0 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam Zamierzam zrobić niedługo wirusa i wymienić wtryski, jednak zanim to nastąpi wolałbym się upewnić że wszystko u mnie gra. Na razie mam tylko logi statyczne i dynamiczne grup 000,003 i 011, proszę o opinie na ich temat. Statyczne Log (0 - 015) Log (1 - 003) Log (2 - 008) Log (3 - 001) Log (4 - 011) Log (5 - 009) Log (6 - 005) Log (7 - 000) Log (8 - 004) Log (9 - 010) Dynamiczne Log (0 - 000,003,011) Dzięki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Turbina za mało pompuje. Niedużo ale jednak. Prawdopodobnie trzeba skrócić sztangę przy turbinie. Po regulacji wykonać logi 003, 008, 011 dynamiczne. Być może przepływka będzie do wyczyszczenia. Najlepiej wyczyść ją od razu. EGR zaślepiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtados 0 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 EGR nie jest zaślepiony. Sztangę jutro poprawię i postaram się pozostałe logi wrzucić. Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Przepływka też coś licho mierzy. Przydało by się sprawdzić czy wszystkie opaski w dolocie i łączniki są całe. Czy nie ma gdzieś nieszczelności. A w ogóle to powinieneś z dynamicznych zalogować 003, 008 011 osobno. --- Na razie nie ruszał bym sztangi a sprawdził dokładnie cały dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Zanim cokolwiek zrobisz ze sztangą lub przeplywką - zrob porzadne i kompletne logi dynamiczne bo te co są nadają sie do kosza... a do statycznych dorzuc logi Basic Settings... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtados 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Jeśli chodzi o nieszczelności w dolocie to łącznik 4 lekko się poci od spodu i są niewielkie ilości oleju. Możliwa nieszczelność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Logi źle zrobione. Pedał nie był w podłodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtados 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 witam zrobiłem progress http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_przeplywomierz_pierburg-t129700.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się