maniek1280 0 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam wszystkich. Stało się mi coś strasznego,mianowicie pojawił sie olej w płynie chłodniczym, podejżewam uszczelkę pod głowicą. stało się to tak: Wieczorem przyjechałem do domu i rano już nie mogłem odpalić.Po dłuższych oględzinach zauważyłem że nie mam oleju w śilniku, sąsiad spojzał do zbiornika z płynem chłodzenia i tam znalazłem mój olej śilnikowy,tak poprostu pływał sobie po powierzchni wody jakby nigdy nic Mam putanie : czy komputer mogł odciąć dopływ paliwa w takiej sytuacji? ponieważ nie ma napięcia na pompce paliwa a drugie putanie: czy przy wymianie uszczelki musze planować głowicę i robić jeszcze jakieś kosmiczne zabiegi które mi tu znajomi wpierają a może jest szansa że szczeliło coś innego? Prosze pomóżcie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Po zdjęciu głowica będzie do planowania (a po zdjęciu warto ją zregenerować od podstaw [docieranie zaworów itp]). ... Komputer nie odciął napięcia od pompy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ad 2. powinno sie zrobic, ale wszystko po rozebraniu i sprawdzeniu gory silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1280 0 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Czyli raczej na 100procent że to jest uszczelka, a dlaczego w momencie bróby startowania silnika nie kręci pompka paliwowa? a powinna. zaznaczam że jest sprawna i prąd też był na kablach ale tylko raz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucinda24 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 ja tez miałam taki problem z olejem i to była chłodnica olejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Zacznij od chłodnicy oleju,nowa okolo 150zl kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1280 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 własnie. też padło podeżenie na chłodnichkę,ponieważ nie dyło dużo oleju w zbiorniku do płynu chłodniczego a orietnujecie się w którym miejscu znajduje się czujnik cisnienia oleju? Nie mogę go zlokalizować POmpka paliwa pracuje a ciśnienia nie ma na listwie wrtyskowej, jakby nie wogóle nie dochodziło paliwo. -Czy jest coś jeszcze pomiędzy pompą paliwa a listwą oprócz filtra paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KKKC 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 własnie. też padło podeżenie na chłodnichkę,ponieważ nie dyło dużo oleju w zbiorniku do płynu chłodniczego a orietnujecie się w którym miejscu znajduje się czujnik cisnienia oleju? Nie mogę go zlokalizować Nad chłodniczką oleju... POmpka paliwa pracuje a ciśnienia nie ma na listwie wrtyskowej, jakby nie wogóle nie dochodziło paliwo. -Czy jest coś jeszcze pomiędzy pompą paliwa a listwą oprócz filtra paliwa? Może regulator ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się