ynos 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sorrki zmyliły mnie opisy typu: ".....jakbyś miał włączyć kierunek...." itd. Sorkki ale nie mam tempomatu i nie kojarzyłem, że to osobne dźwignie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 bialyeg - tu masz opisane jak zrobić /zdiagnozować tempomat i jak go naprawić Odpalamy VAG-a Wchodzimy w [01 engine] - silnik ... czekamy na odczyt wszystkich wartości... Wbieramy [08 Means Block] - wartości mierzone, wybierz kanał 006 [GO] W drugim okienku powinny być widoczne trzy zera (000) Po wciśnięciu pedału sprzęgła oraz hamulca zera powinny zamienić się w jedynki (naciskając samo sprzęgło zmienia się pierwsze zero, naciskając hamulec dwa ostatnie zera) W przypadku gdy wartości się nie zmienią, jest "walnięty" czujnik położenia sprzęgła lub hamulca. ...ot i cała diagnoza ... U mnie po wejściu w kanał 006 w okienku zamiast trzech zer (000) miałem jedynkę i dwa zera (100) Najciekawsze jest to, że normalne vagowanie nie wykazuje żadnych błędów ... ... i najważniejsze --> zdjęcie osłony pod kierwonicą ... hej piszesz ze u ciebie po wejsciu w grupe 006 miales 100...co sie okazalo ze co bylo popsute? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyder 2 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 czujnik położenia sprzęgła był zepsuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassm 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 [br]Dopisany: 15 Lipiec 2011, 17:39_________________________________________________ To może ja napisze Dodawanie gazu manetką: - podniesienie manetki w górę (+) znaczy przyspieszenie a w dół (-) zwolnienie to chyba logiczne - ale podniesienie manetki jednorazowo w górę (tak jakbyś włączał kierunek który ma mrugnąć 3 razy) powoduje ze auto przyspieszy o 2 km/h, - taka sama zasada ze zwolnieniem, jednorazowo w dół i auto zwalnia o 2 km/h To ja w zwiazku z powyzszym mam pytanie. Czy mozna w sterowniku tego tempomatu zmienić ten skok z +/- 2km na inna wartość. To jest moim zdaniem bez sensu, ze jest tak ustawione bo ograniczenia prędkości zawsze zmieniają się co 10. Tak wlasnie jest zrobione w passacie... góra-dół +/- 10, przód-tył +/- 1km. Jak ktoś wie czy jest to do ustawienia VAG-iem to proszę i info gdzie:) Dzieki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się