Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] analiza logów angeli


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

angela prosi o analizę logów:

statyczne:

8f0139a3475e65d2m.jpg 0d12d74baa0dbcabm.jpg 99fd6fc83c80f65bm.jpg 8c5a4eb41069b453m.jpg 6f66c6718239506dm.jpg

Basic Setting:

3cbf682b695cb133m.jpg 3b2b9d7afe99b55am.jpg 832899029047a0dbm.jpg

no i dynamiczne:

6ff1795f10c3d6d6m.jpg d272c14e93e0faf0m.jpg 30814b120da0bb88m.jpg 44ea8128734ee20fm.jpg 26e2f13bd7f4b7d2m.jpg

z moich obserwacji kierownice chodziły słabo, ale troszkę się rozruszały (log 010 i 011 dynamiczne), angela została pouczona co robić :evil:

przejrzyjcie resztę, może coś znajdziecie :)

Opublikowano

Logi dosc dziwne - nawet bardzo.

Autko mocno kopci? Ja bym zaczal od wyczyszczenia przeplywki - jej wskazania sa bardzo nierowne. Cisnienie rowniesz skacze i tu upatrywalbym sie jakiejs nieszczelnosci w dolocie. Nie zrobiliscie 007 podczas jazdy :bicz3: autko albo delikatnie nie dogrzewa, albo przed logami nie osiagneliscie temp roboczej (no niby logi mozna robic juz od 83C, ale 86C do jazdy to chyba troszku malawo)

Opublikowano

z temperaturą jest OK, autko stało długo przed zrobieniem logów i temp troszkę spadła.

na 010 wskazania przepływki skaczą bo, zobacz na ciśnienie doładowania, to był pierwszy log dynamiczny :evil:

popatrz na 003 on był robiony jako ostatni, angela stwierdziła że po vagowaniu auto zaczęło lepiej jeździć, tak na prawdę trzeba by powtórzyć 010, ale myślę że będzie ładny :oklaski:

trzeba ogólnie wytłumaczyć angeli jak ma jeździć :evil::a4fan:

Opublikowano
popatrz na 003 on był robiony jako ostatni,

wlasnie o nim mowilem - pokazuje 950 mg a za 200o/min 870 skaczej jak cholera, nie mowiac juz ze cos za duzo tego tlenu.

Jezeli autko bylo zamulone, to angela - but,but,but i w kolejny wtorek nowe logi :D

Opublikowano

zrobiłem sobie wykresik (stara zasada inżyniera, jeden rysunek = 1000 słów) i moim zdaniem nie wygląda źle, ale ...

873d82b567e58dde.jpg

cały czas powyżej zadanej, co prawda lekko faluje, ale może jak angela rozrusza turbinkę to będzie lepiej :)

Opublikowano

Panowie, zwróćcie uwagę na wskazania ciśnienia atmosferycznego w 010. Są tam różnice rzędu 200 mbar podczas testu.

Chyba nie powinno tak być.

Opublikowano

o :shocked:

jakoś na to nie popatrzyłem, ciekawe co może być przyczyną?

Opublikowano

o :shocked:

jakoś na to nie popatrzyłem, ciekawe co może być przyczyną?

to tez pisalem

Cisnienie rowniesz skacze i tu upatrywalbym sie jakiejs nieszczelnosci w dolocie.

[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2007, 16:11 _________________________________________________Kopci to autko?
Opublikowano

kopci

Opublikowano

no to chyba odpowiedz juz jest oczywista skad takie logi - oj chlopaki, chlopaki - kto mial dbac o angele?? :bicz3:

Opublikowano

TY i LUKAS :polew::D

Opublikowano

Poź nie swiruj, bo nie wyjechales jeszcze - przekaz angeli co ma robic i gdzie

Opublikowano

Poziu czekam na moje !! ma nadzieję żeprzed wylotem dasz radę mi je podesłać i wkleić na forum :bicz3: :bicz3: :bicz3:

Opublikowano
Cisnienie rowniesz skacze i tu upatrywalbym sie jakiejs nieszczelnosci w dolocie.

Wskazania ciśnienia atmosferycznego nie powinny się aż tak zmieniać bez względu na to, czy dolot jest szczelny, czy nie.

Moje doświadczenie w tych sprawach jest niewielkie, ale kolego miał podobny przypadek w Golfie:

rurka doprowadzająca ciśnienie z dolotu do sterownika była nieszczelna (już wewnątrz obudowy sterownika) i pompowała ciśnienie do skrzynki ze sterownikiem. Ponieważ czujnik ciśnienia atmosferycznego znajduje się wewnątrz sterownika a jego obudowa jest hermetyczna, czujnik zaczął zawyżać wskazania. Jego log 010 wyglądał niemal identycznie.

Oczywiście mogę się mylić :evil:

Opublikowano

mozna by zczytac jeszcze bledy - w takim przypadku bylby bad odczytu z n71

Opublikowano

błędów zero

Opublikowano

nie no chlopcy....ja tu widze ze to moje autko jakies kulawe jest....bynajmniej z tego co piszecie....

Murzyn but.....byl od samego rana....az mi biedactwa szkoda bylo... :D

I jak bedzie zylo??.....co trzeba wyleczyc?

Opublikowano
Murzyn but.....byl od samego rana....az mi biedactwa szkoda bylo...

TDI nie szkoda, bo TDI to uwielbia - widocznie jeszcze sie dobrze nie komunikujecie z autkiem. Jak sie rozgzreje oliwa, to silniczek zaczyna mowic "Dajmy czadu, but do konca i ogein - prosze, prosze, prosze :drool: wrrrrrrr, a wlasciwie kle, kle kle" - ianczej zaczynaja sie problemy z nieruchawymi kierownicami

I jak bedzie zylo??.....co trzeba wyleczyc?

Powiem Ci jak Poź pojedzie - do jutra On ma nad Toba opieke :gwizdanie: zartuje

1. Mozliwa nieszczelnosc w dolocie - popros chlopakow na spocie, zeby dokladnie ogladneli wszystkie gumowe rury, objemki itd. Moze gdzies zasysa lub wypuszcza lewe powietrze

2.sprawdzic szczelnosc rurki doprowadzającej ciśnienie z dolotu do sterownika - tylko tu nie wiem czy tez wezyk nie laczy sie z wezykiem odpowiadajacym za ladowanie turbo i dzialanie ukl hamulcowego - musze poogladac swoj silniczek

Opublikowano

No dobra postaram sie dac mu tego ognia :polew: skoro sie tak domaga :polew:

a tak serio to mam nadzieje ze chlopcy sprawdza to we wtorek.....bede musiala ich chyba blagac....bo inaczej bedzie tak jak z tym skrzypieniem :polew:[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2007, 21:25 _________________________________________________Dzieki wszystkim za pomoc...

Bylam sprawdzic autko.....i na szczescie zadnych nieszczelnosci ani tym podobnych rzeczy nie stwierdzono :dance: Panowie z serwisu potwierdzili to o czym mowiliscie, a mianowicie.....but,but,but.

A jezeli chodzi o to moje skrzypienie w kolach...to niestety byla wina wahaczy,przedniego lewego i prawego :kwasny: na szczescie wszystko zostalo wymienione-nowki sztuki i jest git :D

Nic nie skrzypi,nic nie stuka....

Ja sie ciesze.....moj portfel troche mniej :polew:

Dzieki chlopcy....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...