bacir 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Witam mam dwa pytanka: 1. po czym poznać czy była wymieniana pompa paliwowa??? ponieważ słyszałem, że w silnikach 2.5 TDI po 160-180tys km jest to dosyć częsty wydatek. 2. tydzień temu dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego ponieważ wyświetlało mi się na komputerze, że jest mało i dziś znowu mi pokazało i jest mało co może być przyczyną układ jest szczelny bo nigdy nie widziałem w garażu żeby coś zostawało. Co o tym myślicie??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stachu 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 bez przesady, wcale tak mocno nie lecą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grabalaba 0 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 tydzień temu dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego ponieważ wyświetlało mi się na komputerze, że jest mało i dziś znowu mi pokazało i jest mało co może być przyczyną układ jest szczelny bo nigdy nie widziałem w garażu żeby coś zostawało. Co o tym myślicie??? I nie zobaczysz! To nie leci jak z rynny po deszczu. Tu kap, tam kap...i ubywa. Sprawdź węże, oblukaj chłodnicę i okolice termostatu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntekP 0 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Prawdopodobnie idzie przy krućcu na oringu. Nalezy wymienić oring lub kruciec na głowicy. Sprawdz czy nie ma tam śladów płynu chłodzącego po odparowaniu pozostaje nalot, w kolorze płynu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biedruch 1 Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 tydzień temu dolewałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego ponieważ wyświetlało mi się na komputerze, że jest mało i dziś znowu mi pokazało i jest mało co może być przyczyną układ jest szczelny bo nigdy nie widziałem w garażu żeby coś zostawało. Co o tym myślicie??? I nie zobaczysz! To nie leci jak z rynny po deszczu. Tu kap, tam kap...i ubywa. Sprawdź węże, oblukaj chłodnicę i okolice termostatu. hehe, okolice termostatu to se można sprawdzać.. w Etce chyba - w 2.5 masz tak zakopany termostat że nie ma szans bez konkretnej rozbiórki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now