(A)rturo Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 Auto: Audi A3 1.8T - 98rok silnik AGU - seryjne 150KM Dodana instyalacja gazowa: BRC Seqent [ wtrysk gazu] - przelatane 30tys km Objawy sa takie ze gdy dodaje gazu to przy 3tys obrotach zamiast wlaczyc sie turbina to auto dostaje poteznego mula - prawie w ogole nie idzie do przodu - ledwo co wkreca sie na obroty W dodatku czuc benzyne - tak jakby auto nie moglo przepalic odpowiedniej dawki paliwa Na gazie jest podobnie z tym ze nie ma az takiego duzego mula - ale rowniez czuc gaz - tak jakby auto nie moglo przepalic tej dawki paliwa VAG nic nie pokazuje Po odpieciu przeplywki auto zaczyna w miare jezdzic - tzn. nie ma mula ale jezdzi rownomiernie - nie ma takiego charaktersyycznego kopa przy 3tys obrotach jak powinna wlaczyc sie turbina.. Bylem u kilku specow ale zaden nie stwierdzil w 100% usterki - wszyscy stawiaja na przeplywke albo zaworek n75 Sprawdzali czy nie ma neiszczelnosci, zawor westgate, DV.. wszystko wpozadku te elementy Dzis sam podpiolem VAGA - pojezdzilem i efekty sa takie: Testowalem bloki w vagu - niestety nie wiem dokladnie ktory element mam sprawdzic Tu sa fotki samego vaga: http://arturo.a3-club.net/vag/ Oraz log : http://arturo.a3-club.net/vag/log.txt Moze wy podpowiecie mi jakie wskazania powieniem sprawdzic bo sam do konca nie wiem - mam schemat blokow ale sie nei zgadzaja sie idealnie z moim sterownikiem Wiem ze przeplywka powinna poakzywac jakies odpowiednie wartosci ale nie wiem dokladnie jakie - moze ktos podpowie i jeszcze raz podepne pod vaga i zrobie loga? Auto jezdzilo poprawia tylko ostani czasy podczas jakiegos streetu dostalem baty od auta od ktorego nie powienienem i tak to sie zaczelo poglebiac - trwa moze to kilka dni Jakies diagnozy?
baskecior Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 Skoro nie doładowuje to szukaj przyczyny w okolicah turbiny. Albo N75 , albo rozszczelnienie na dolotach ( u Ciebie tego nie widać tak jak w TDI gdzie od razu BAtory ujawnia smutnąniespodziankę), z fusów nic nie wywróżysz. Zacznij od sprawdzenia czy nie masz dziury w dolocie do turbiny na wężach i czy N75 sie nie skończył. Przepływkę zostaw w spokoju imo.
spanky Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 zakladam podobnie jak besket ... N75 lub jakas dziura w dolocie .....
Pikuś Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 A ja stawiam na przeplywke. Przejechalem sie kawalek z (A)rturo, dodam jeszcze, ze przy tych 3 tys. zaczyna szarpac oprocz braku mocy. Bardzo jestem ciekaw przyczyny.
(A)rturo Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Opublikowano 1 Lipca 2006 Dzis dodatkowo zauwazaylem ze dostaje mula jak wciskam pedal do konca to od 3 do 4,2 tys obrotow jest mul i autem szarpie i czuc paliwo - tak jakby nie mogl przepalic odpowiedniej ilosci paliwa dopiero po 4.2tys juz autem nie szarpie i idzie rownomiernie [nie tak jak powienien ale jedzie rownomiernie i prawie idealnie] Wskaznia przeplywki sa takie: Drugi bieg: 3.7tys/obrotow: 150g/s Trzeci bieg: ~3.8tys obrotow 150/gs Dziur w dolocie nie ma - sprawdzali mi to w Zastecu (www.zastec.pl) oni stawiaja na przeplywke - drugi warsztat stawia na n75 i badz tu madry W poniedzialek jade jeszcze do jednego speca - jak on nic nie wywrozy to wtedy ASO [ Dodano: 2006-07-01, 17:26 ] Na chwile jezdze z odpieta przeplywka bo inaczej sie nie da - mam nadzieje ze to nie zaszkodzi samochodowi
spanky Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 jdyna rada to podpiac inna przeplywke i zobaczyc jak autko wtedy bedzie ganiac.....
(A)rturo Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Opublikowano 2 Lipca 2006 spanky, nie mam takiej mozliwosci - niestety Raczej czeka mnie ASO
spanky Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 spanky, nie mam takiej mozliwosci - niestetyRaczej czeka mnie ASO oj .. to bedzie kosztowac .... czekamy na relacje z napraw .....
(A)rturo Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Opublikowano 2 Lipca 2006 spanky, chodzi tylko o diagnoze bo narazie nikt nie daje rady Wiec moze za diagnoze az tyle nie policza
spanky Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 spanky, chodzi tylko o diagnoze bo narazie nikt nie daje radyWiec moze za diagnoze az tyle nie policza jezeli tylko diagniza to nie powinno byc tak strasznie ... ;-)
(A)rturo Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Opublikowano 3 Lipca 2006 130zl za diagnoze Ale zamowilem przeplywke: 170zl Wiec jak to nei to to ASO W kazdym badz razie zdam wam relacje [ Dodano: 2006-07-07, 11:33 ] DIagnoza: Turbo do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się