jabolsb 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam Drodzy Koledzy... mam problem ze swoim silniczkiem, od pewnego czasu auto na niskich obrotach stało sie mulaste, po rozpędzeniu już lepiej, ale i tak nie to co było, przy odejmowaniu i dodawaniu gazu często szarpie, prosze o pomoc, i rade... Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Chyba jak każdy trzeba podłączyć pod VAG-a, czy masz LPG i po jakiej sytuacji to sie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabolsb 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Nie mam LPG, po zadnej poprostu stracił moc.... Nie wiem czemu, i szukam propozycji co może to byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Bez VAG-a pewnie się nie obejdzie, bo inaczej to wróżenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabolsb 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 ok.... to podłączam... znaczy we wtorek i napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam, i co pokazał VAG? Ja u siebie też mam muła pod maską Coś tam kiedyś szukałem, ale na forum nic konkretnego nie znalazłem. W sumie to olałem potem temat - jakoś nie było czasu zostawić samochód u porządnego mechanika. Kiedyś wyskakiwał mi błąd czujnika hala, potem mechanik ustawił łańcuszek na wałkach rozrządu i błąd zniknął, ale muł pozostał. Być może to wina hydraulicznego napinacza, a może i nie Już straciłem zapał do usunięcia tej usterki i tak sie turlam... powoli. Może skożystam z Twoich spostrzeżeń Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ja tez miałem muła ostatnio i do tego lubil sie zadławić. VAG - iwszystko jasne - przepływka do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak VAG'iem sprawdzić przepływkę? u mnie na VAG'u wyskakuje sporadycznie tylko błąd mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Z duzym mulem pod maska mozna walczyc na kilka sposobow: VAG - zobaczyc jakie bledy, usunac bledy oraz przyczyny ich powstawania. Bledy z grupy 17545 - swiadcza o jakosci mieszanki, a tym samym stanie przeplywomierza. Stanowczo odradzam proby czyszczenie domowymi sposobami. Polecam wymiane na oryginal nowy lub uzywany, gdyz zamienniki nie sa zbyt kompatybilne z ECU Audi. Bardzo pomaga tez wymiana cewek i swiec na nowe - polecam Bosch 3 lub 4 elektrodowe. Czasami ulge przynosi autu czyszczenie przepustnicy... Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Dzięki za szybką odpowiedź Przepustnice kiedyś czyściłem - odczułem (wydawało mi się) jakby troszeczke (na krótki okres) odzyskał pare koników. Postaram się podmienić przepływke i zobacze jak wtedy będzie latał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosquitosound 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 nie podmieniaj wystarczy jak odepniesz wtyczkę od przepływki i odrazu 10 KM więcej, też tak ostatnio robiłem, po odpięciu wtyczki od przepływki AUTO RAKIETA, teraz mam nową pierburga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałmałpolska 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 miałem ten sam problem w silniku 1,8 wymieniłem przepływomierz i dalej słaby był , następnie przepustnice wymieniłem na nowszą i po problemie rakieta z wozu oczywiście ten silnik nie poraża mocą ani osiągami ale mi to obecnie wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Rafałmałpolska czy VAG pokazywał jakieś błędy przepustnicy? Ja u siebie nie ma żadnych problemów z jej adaptacją, czy takie problemy występowały u Ciebie? M_ILES Raz na jakiś czas pojawia mi się taki błąd 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent jak go wykasuje to przez kilka dni się nie pojawia. Podejżewam, że błąd ten jest spowodowany przez jazdę na gazie. Dodam od razu, że "muł" jest taki sam na gazie jak i na benzynie, a wykasowanie tego błędu nie przynosi żadnej poprawy (być może tylko troche mniejsze spalanie ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się