MiruK 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 o czym mogą świadczyć skaczące wartości kąta synchronizacji w przedziałe -0.5 do 1.6 ? pacjent to AVB ojca z mechanicznym napinaczem paska, wczoraj mu go ustawiałem i dokładniej się nie dało ustawić, w moim autku kąt trzyma się w przedziale od -0.6 do 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jesli wartości mieszcza sie w przedziale +/- 3 to nie jest zle. A skaczace wartosci moga swiadczyc o zuzyciu elementow rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Wymienialiśmy niedawno rozrząd w AJM ie, kąt synchronizacji skacze między -0,6 a 0,0 czasem wskoczy na -1,1 Jak się maszyne przypałuje to potrafi zatelepać potem na wolnych obrotach silnikiem... Pompki wydają się być OK, czasy otwarcia i korekcje niezłe. Obstawiam zbliżający się (powoli) koniec dwumasa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Obstawiam zbliżający się (powoli) koniec dwumasa... Tez mozliwe. Objawy swiadczace o tym ze dmumas sie konczy to tez telepanie przy gaszeniu, szumy, tarcie w czasie przyspieszania, metaliczne stuki podczas gaszenia silnika, szarpanie przy ruszaniu i jezdzie na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się