Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów dynamicznych


roman_tyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o analizę logów dynamicznych mojego AWX-a, autko wydaje się zdrowo przyśpieszać, ale może ktoś zobaczy coś niedobrego w tych logach, z góry dzięki.

Mam blad:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

(znalezione w sieci: => Oznacza to ze roznica pomiedzy wymaganym a aktualnym doladowaniem mierzonym przez czujnik G31 (Nr. 11) umieszczony za intercooler'em jest zbyt duza (wieksza niz ~200mBar).

003.jpg

008.jpg

010.jpg

011.jpg

013.jpg

Dodatkowo grupa 003 i 008 lacznie jeszcze raz:

003_008.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza ze mam się spodziewać wymiany turbawki w niedługim czasie?

Czemu przeładowuje na samym dole? a później wygląda ze jest ok? 1600-2800obr log 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwankuje lekko regulacja cisnienia doladowania a to przez przycinający sie mechanizm VTG... pojezdzij troche dynamicznie w weekend i powtórz logi...011, 010 i 003 i 008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jakiś czas stało w komisie, w sumie przejechalem dopiero z 900km. No cos trzeba mocniej pojezdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jakiś czas stało w komisie, w sumie przejechalem dopiero z 900km. No cos trzeba mocniej pojezdzić.

Mocniej, ale nie za mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma przebieg 280tys, nawet nie sprawdzałem czy ori, ale jest dobrze utrzymane i tylko jeden element byl lakierowany. Czy poza tym przeładowaniem coś widać z załączonych logów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć komplet, to się oceni. Z załączonych logow wynika ze serce jest zdrowe :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niestety dziś auto zaniemówiło paru krotnie zdarzylo mi się zaslabniecie i wlaczenie trybu awaryjnego.

Do tego powrocil wczesniej skasowany blad:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Zapodaje więcej logów, może ktoś z Was pomoze, dziekuje :)

Logi BS:

http://www.vagforum.pl/log/V2/bs_011.csv

http://www.vagforum.pl/log/V2/bs_003.csv

http://www.vagforum.pl/log/V2/bs_001.csv

Logi statyczne:

stat_013.jpg

stat_003_007.jpg

stat_001_000.jpg

Zaraz umieszczę dynamiczne :(

dynamiczne_011_008.jpg

Logi z jazdy po miescie:

http://www.vagforum.pl/log/V2/miasto_10_03.csv 010 oraz 003

http://www.vagforum.pl/log/V2/miasto_11_08.csv 011 oraz 008

Panowie co tu robić :( myśleć już o regeneracji turbiny czy też jakieś przeczyszczenie kierowniczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozruszaj kierownice kolego. Ale sprawdź najpierw czy gruszka sterująca chodzi płynnie, czy może się zaciera. Później dopiero kierownice do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali rozruszaj sztangę turbiny przegon autko przez parę dni oczywiście na rozgrzanym silniku i ponów logi dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze bez wyczyszczenia sprezarki sie nie obejdzie... termostat kulawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto raz na dzień łapie notflaufa :(.

Czy to aby na pewno nie jest N75? tylko na 100% turbo?

Dzięki Panowie za sugestie :)

Ciekawe ile biorą za czyszczenie turba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...