[B5 AJM] Silnik przerywa, szarpie - prośba o analizę logów
0

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Zaczęło się od tego, że czuć było przerywanie w trakcie przyspieszania na 4 biegu przy 2900 obr. Później zaczęło się to nasilać i teraz przerywa w trakcie przyspieszania na 3,4 i 5. Nie jest to mocne szarpnięcie, raczej częściowa utrata mocy (czasem większa lub mniejsza). Silnik nie bierze oleju. Płyn nie ubywa. Na 1 i 2 przyspiesza normalnie. Spalanie w normie. Nie czuć szarpania jak jadę jednostajną prędkością albo przyspieszam delikatnie (nawet przy 180 km/h).

    Proszę o analizę logów.

    Z góry dzięki...

    Dynamiczne:

    013

    013dyn.th.jpg

    011

    011dyn.th.jpg

    010

    010lxh.th.jpg

    008

    008dyn.th.jpg

    004

    004dyn.th.jpg

    003

    003dyn.th.jpg

    001

    001dynamiczne.th.jpg

    000

    000dyn.th.jpg

    Statyczne:

    023

    023stat.th.jpg

    013

    013stat.th.jpg

    011

    011stat.th.jpg

    010

    010stat.th.jpg

    008

    008stat.th.jpg

    007

    007stat.th.jpg

    004

    004stat.th.jpg

    003

    003stat.th.jpg

    001

    001stat.th.jpg

    000

    000stat.th.jpg

    BS:

    011

    011bs.th.jpg

    003

    003bs.th.jpg

    000

    000bsx.th.jpg

    [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 14:16_________________________________________________Jakie jeszcze logi muszę zrobić??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hanson logi chyba wystarczajaco zrobiliśmy, brakuje tylko grupy 007 bo ją źle zrobilismy(za krótka) :disgust:

    Mógł byś przeedytowac posta i pod każde zdjecie napisac jaka to grupa :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hanson logi chyba wystarczajaco zrobiliśmy, brakuje tylko grupy 007 bo ją źle zrobilismy(za krótka) :disgust:

    Mógł byś przeedytowac posta i pod każde zdjecie napisac jaka to grupa :good:

    Opisane NAD każdym zdjęciem :wink4:[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 14:29_________________________________________________Odebrany od mechanika, wszystko sprawdzone i jest OK

    Diagnoza padła na pompowtrysk ale akurat tego nie może u siebie sprawdzić...

    ktoś coś więcej może powiedzieć po logach?? jakieś sugestie??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a jak filtr paliwa i wiazka od pompowtryskiwaczy ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Filtr paliwa wymieniony, wiązka chyba nie sprawdzana, ale pojadę do mechanika i się upewnię

    a według Ciebie logi ok jeśli chodzi o pompki?? i czy jeśli to było by zasilanie to nie powinien błąd na silniku wyskakiwać ??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy próbowałeś spuścić paliwo z baku i zalać coś porządnego? Kiedyś walczyłem z podobnym przypadkiem i inny ON rozwiązał problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    z tym problemem przejechałem już ponad 10k kilometrów, czyszczenie układu ostatnio, kilka zbiorników z preparatem do czyszczenia pompek, także na bank to nie paliwo. Cały silnik sprawdzał mechanior we wtorek. Wszystko gra ( a koleś sie zna min. robił mody Kowiemu) Stwierdził że coś przy pompkach na bank coś nie tak, pomimo że w statycznych dawka w normie bardzo dobrze wypada to twierdzi że kwasić się może dopiero pod obciążeniem przy podawaniu dużej dawki. Teraz pytanie czy gdzieś to w logach mozna sprawdzić??? Czy jest coś takiego możliwe??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zrob dynamiczne 018 i 023 ....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok ale dopiero w nastepnym tygodniu, długi weekend :decayed:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 21:47_________________________________________________gr 023 dynamiczna, zapomniałem 018 zrobić ale moze dziś dodam

    http://img94.imageshack.us/img94/4494/dyn23.jpg

    [br]Dopisany: 05 Maj 2010, 13:12_________________________________________________Tak mi się przypomniało napisać co było: mianowicie pompka w zbiorniku a dokładnie jej wylot się zapaprał tak, że pompa mechaniczna nie mogła sobie pociągnąć odpowiednią ilość paliwa. Pompka była brudna bo po czyszczeniu układu mechanik nie założył sitka. Byłem jeszcze potem u niego na czyszczeniu i sprawdzaniu układu ale debil nie pomyślał przedmuchać pompki.

    Także koledzy jak autko przerywa to nie wierzcie w padnięte pompki, to się na prawdę nie psuje. Sprawdźcie pompę i zasilanie pompek i to powinno być rozwiązanie 99% problemów z pompowtryskami.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy