[B6 AYM] Prośba o analizę logów
0

    7 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, proszę szanownych ekspertów o wyrozumiałość a zarazem pomoc, robiłem pierwsze logi w moim życiu z osobą niechętną do współpracy :wallbash: więc pomiar został spóźniony... ale jak jest możliwość i logi są w miarę poprawnie wykonane o diagnozę.. przy około 3900 auto nie chciało iść dalej.

    krótko o aucie... rok 2001 2,5, przebieg 200 000 z drobnym haczkiem.. auto dynamiczne, odpala nawet przy -20 od razu.. problemem jest dymienie w okolicach 2000-3000 obrotów.. nie chce nic więcej sugerować więc proszę o wstępną ocenę stanu silnika.

    Statyczne

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11135.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11133.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11139.html

    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11141.html

    Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11140.html

    Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11134.html

    Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11136.html

    Dynamiczne

    Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11137.html

    Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kadaf_11138.html

    logów 000 nie mogłem zrobić bo VAG krzyczał że wersja nieoficjalna czy jakaś inna promocja :evil:

    po odłączeniu przepływomierza dymienie ustępuje, czyli wiadomo że martwa przepływa.. a jak reszta ?

    [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 17:35_________________________________________________Proszę o pomoc, bo już zamówiona przepływka, erg do czyszczenia.. czy turbinę należy również wymienić ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Twój problem nie lezy w przeplywomierzu.

    Swiruje calkowicie regulacja cisnienia doladowania.

    Czy wykonując logi wylaczyles wszystkie odbiorniki - radio , klime, szybe etc etc...?

    IMO to auto ma słabą pompe wtryskową i nalezałoby ją sprawdzic w serwisie Bosch.

    Czy rozrząd w tym samochodzie byl zmieniany ?

    Koniecznie załatw sobie pełną wersje VAG a i wykonaj logi 003,004 i 011 Basic Settings.

    Na początek do sprawdzenia - wszystkie wezyki ukladu podcisnienia(przedmuchac/wymienic) oraz zaobserwowac jak porusza sie sztanga turbiny przy wykonywaniu 011 Basic Settings

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za zainteresowanie

    odbiorniki były wyłączone.

    rozrząd był robiony w ASO 30 000 km temu.

    VAG pokazuje błąd Czujnik położenia(wzniosu)iglicy czy może to mieć coś z tym wspólnego ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wklej pełny opis błędu oraz ponawiam prosbe o logi 004 w trybie Basic Settings.

    Ale z logów i z tego co napisałes widac, ze wtrysk sterujący jest uszkodzony - auto jezdzi na mapie awaryjnej.

    Proforma mozna sprawdzic wtyczke na wtrysku sterujacym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    o 14 wrzucę, jak tylko z pracy wrócę [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 12:40_________________________________________________KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 19.04.2010 Godzina 16:03:08

    ¸E0907401 2.5L V6 TDI 0000SG 0006

    542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80

    przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

    1375 Zawór

    stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

    575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

    przekroczona wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jesli wtyczka jest OK zostaje tylko wymiana...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wymienię i zorbie logi, na razie dziękuje :>[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 11:15_________________________________________________problemem okazała się zatarta turbina (wtrysk jeszcze nie wymieniony), turbina się poprostu skończyła po przebiegu 205 000 km :cool1: po zamontowaniu nowej auto zyskało zupełnie inna charakterystykę, ciągnie od 1600 obrotów do 4500, nie ma nagłego uderzenia turbo, jak było poprzednio.

    oleju na 1000 km nie ubyło nic :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy