ins85 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 http://vaglog.rtnet.pl/ins85_11269.html zawór "ON" rośnie ciśnienie- OK (ale w pozycji 4: powinno wtedy być chyba 100% <a jest 0>) zawór "OFF" maleje ciśnienie- OK (ale w pozycji 4: powinno wtedy być 0% <a jest 99,6>) Przynajmniej tak było w innych logach z 011BS, które widziałem. W czym może być problem?? zaślepiony EGR ? Silnik AHF (110km) + program
Arczi1977 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Wszystko jest w porządku, u mnie jest tak samo Zeby sprawdzic EGR to wrzuc 3 BS. Wtedy zobaczymy jak chodzi. A najlepiej wstaw pelne logi lacznie z dynamicznymi
spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jest dobrze.... znajdz sobie inny problem ...
ins85 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Tak jest OK. Sorry zasugerowałem się innymi logami, w których było inaczej (kamień spadł z serca) Pozostałe logi są OK z tego co sprawdzałem... Przepływka/turbo/pompa, ale gdzieś mi się straciły... znalazłem tylko 011dynamiczne. Pozostałe zrobię na nowo to wrzucę. 011dyn. http://vaglog.rtnet.pl/ins85_11270.html Od 3 tyś obrotów jest niemal Idealnie :-) wcześniej lekko niestabilnie- myślę na 99% że to kwestia już lekko przypieczonych kierowniczek- ale w normie. Kolejny log na wyższym biegu wyszedł lepiej. Zauważyłem też, że jak dużo jeżdzę autostradą to logi są dużo ładniejsze "zbliżone do ideału-specific map" Te turba zdecydowanie lubią być często przedmuchiwane :-D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się