Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Prośba o analizę logów.Problem z zapalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Problem jest tego typu,na całkiem zimnym zapala ok, w mróz też nie ma problemu.Jak jest zagrzany do 90* po wyłączeniu i odpaleniu nie ma problemu,natomiast problem pojawia sie kiedy po zagrzaniu go do 90* zostawi sie go na np na ok 1h, trzeba go chwile pokręcić żeby zapalił,vag pokazuje wtedy że ma niecałe 50*.Żadnych oznak żeby próbował zapalać, poprostu kręci sie rozrusznikiem od 5-10 sek i nic a potem nagle odpala i chodzi normalnie. Wklejam kilka linków do logów które zrobiłem.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam.

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11295.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11297.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11298.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11299.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11300.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11301.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11302.html

Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11303.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11304.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11305.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11306.html

  • 3 lata później...
Opublikowano

Odświeżam temat,problem nadal istnieje. Na obrazku zrzut mapy startowej,czy ktoś może powiedzieć czy może tu tkwi problem?

mapa_start_Micha.jpg

Opublikowano

Moze zrob nowe logi statyczne

Opublikowano

Ok, to już przynajmniej wiemy że mapa jest ok. Czy jakieś konkretne grupy logować czy wszystkie te co wcześniej?

Opublikowano

Daj statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018

Statyczne Basic Settings - 000,003,004

Pokaz tez grupe 003 z Instruments

Logi wykonujemy na max nagrzanym silniku.

Opublikowano

Instruments 003

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

statyczne basic setting:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

reszta:

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Sterownik miał zapisane również błędy, których wcześniej nie było, a mimo tego zapalał źle w takich warunkach jak opisałem:

00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym

08-10 - granica regulacji przekroczona - sporadyczny

00550 - Regulacja kąta początku wtrysku

17-00 - różnica regulacji

---------- Post dopisany 07-03-2014 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2014 at 19:25 ----------

I jak to wygląda w tych logach?

Opublikowano

Niepokoi mnie ten błąd kąta wtrysku.

Jak szybko pojawia się po skasowaniu ?

Kiedy zmieniałes filtr paliwa w tym samochodzie ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak na razie się nie pojawił błąd. Wcześniej nigdy go nie widziałem więc nie wiem ale będę to kontrolował. Filtr paliwa wymieniałem w grudniu 2013.

---------- Post dopisany 20-04-2014 at 08:13 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 11:56 ----------

Witam. Błąd kąta wtrysku nadal się nie pojawił, samochód dalej nie zapala jak powinien w temp ok 50 stopni, czyli tak po ok 2-3 godzinach od zgaszenia w temp 90 stopni. Jedyne co pomaga to odpięcie czujnika temperatury, wtedy zapala od strzału. Jest lekka zadyma z tyłu ale pali, nie czekam nawet aż świece skończą grzać bo bez czujnika grzeją maksymalnie długo więc w tej chwili wiem,że to nie świece mu pomagają odpalić jak jest czujnik odpięty. Ma ktoś może jakiś pomysł?

Opublikowano

Oj panie nie kombinuj tylko wyciagaj rozrusznik i regeneracja tuleja plus elektrowłacznik ok 100 - 150zl i zapomnisz o problemie. Jeżeli możesz to podłącz stacje i zapalajac zobacz obroty jak nie ma podczas kręcenia więcej niż 250obr na minutę to nie otwiera paliwa. Zimny to tak jakby ssanie wiec pali a ciepły nie. Miałem tak u siebie ze w lato jak stała na słońcu to mowy o zapaleniu nie było musiałem czujnik odpinac.

Z góry mówię nie ma za co i Wesołych Świąt. ;-)

Opublikowano

Ok, dzięki, sprawdzę to. A jakbyś wyjaśnił fakt,że jak pojeździsz, zagrzejesz do 90,zgasisz i zaraz zapalisz lub za jakieś kilka minut to pali od strzału? Problem jest tylko jak postoi ze 2h.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...