Skocz do zawartości

ame-tuning

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ame-tuning

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Jabłonna woj.lubelskie

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ame-tuning

1

Reputacja

  1. ame-tuning

    Dobrzy chiptunerzy

    Przestań ...mam dobre ceny .....jeśli ktoś chce soft pod auto z hamownią obciążeniową ...w lubelskim nie znajdzie taniej .....
  2. Skoro już masz na stanie turbo caha ,to nie ma co się zastanawiać....tylko montować.Jeśli obawiasz się o sprzęgło ,można zrobić bez problemu 200KM i płaskie 380-390Nm ...
  3. X17 to dobry programator ...17-stki grupy vag robi bez problemu ....magowie jako pierwsi przetarli szlaki ,jeśli chodzi o bmw serii f ....miałem okazję przetestować tuż po wyjściu nowej aktualizacji w grudniu , nie ma najmniejszych problemów ...
  4. nie ma się nad czym zastanawiać ....odłącz i na śmietnik...
  5. aktualnie każda firma ,która zajmuje się tuningiem , powinna mieć tdi na pompkach w małym palcu ,tym bardziej że teraz jest mnóstwo info na ten temat ,nie to co kiedyś ....wystarczy tylko trochę chęci ....których w tym przypadku ewidentnie zabrakło....lenie i tyle
  6. ogólnie to wielu nowych ,,tunerów,, ma wielki problem z pokorą , jest chwilę w temacie i już uważa się za kozaka , ale naszczęście życie szybko to weryfikuje ......
  7. ame-tuning

    Dobrzy chiptunerzy

    robert ogarnie ci furę koncertowo ...będziesz zadowolony
  8. ame-tuning

    Chip do ECU bez hamowni

    tak......a większość firm tuningowych w Polsce to idioci i wywalają 100-XXXtys niepotrzebnie w błoto ,bo hamownia to tylko niepotrzebny bajer , który nic nie wnosi do prawidłowego wykonania zabiegu zwiększenia mocy.........
  9. ame-tuning

    Chip do ECU bez hamowni

    odpuść sobie ....jedz na porządny program z hamownią i diagnostyką .....
  10. Witam! Łożysko główne : 30Nm 90 stopni Łożysko korbowodu : 30 Nm 90 stopni Pompa oleju do bloku silnika :M6=10Nm M10=20Nm pozdr.
  11. za niskie ciśnienie przetłaczania w pompie wtryskowej , jest często przyczyną nie trzymania kąta wtrysku pod obciążeniem ......także pomiar ciśnienia wyjaśni sytuację ....
  12. zdrowa seria .... jest ok...płasko i bezpiecznie
  13. ame-tuning

    proszę o analizę logów

    turbo słabo wstaje ....do sprawdzenia podciśnienia ,N75.....
  14. zrób logi grup 1,4,10 i 3,8,11 inaczej ciężko będzie pomóc.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...