Skocz do zawartości

audia419tdi110

Pasjonat
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audia419tdi110

Ostatnie wizyty

326 wyświetleń profilu

Osiągnięcia audia419tdi110

0

Reputacja

  1. 1 błąd pokazuje: 008825 Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279-000-MIL zapalona
  2. Witam, przeglądałem fora jednak chciałbym poznać wasze wypowiedzi na następujący przypadek. Samochodem jeżdżę od 3 lat i pierwszy raz pojawił się problem, a mianowicie zaświeciła się kontrola świec i nagły brak mocy. Zaobserwowałem, że dzieje się jak osiąga temperaturę 70-85 (później normalnie dobija do 90), przyspieszam na 3 biegu i obroty około 1,8 - 2,2tys. Następnie sygnał dźwiękowy i sygnalizująca kontrolka świec żarowych, brak mocy. Po wyłączeniu i załączeniu moc w 100%, następnie jazda np przez 30 min w pełnym zakresie obrotów, bez znaczenia jaki bieg, czy wolno czy szybko przyspieszam problem się nie pojawia. Wyczytałem co może być przyczyną: czujnik hamulca - świecą wszystkie 3 lampy, czujnik temperatury paliwa, zawór doładowania, pompo wtryskiwacz, gruszka od turbo, egr, przepływomierz i podstawa to podłączyć pod kompa - wiem, zamierzam w najbliższych dniach gdzieś podjechać; niemniej jednak może Ktoś miał taki sam przypadek. Przy okazji, Kogo na Śląsku polecacie co mógłby ogarnąć ten przypadek? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  3. też czytałem o tym; jeśli dobrze chłodzi to nic nie ruszam
  4. podczas wymiany dławika okazało się ze w układzie jest tylko 180g czynnika, trochę zaskoczyło skoro miesiąc temu przed próżnią i po było ponad 500 (dokładnej wartości nie znam); na naklejce jest 500 +/-20; dławik był zapchany + widoczne opiłki; zamontowano nowy dławik, oring +500g czynnika, teraz chłodzi idealnie - może ta informacja będzie pomocna innym, temat do zamknięcia
  5. nie patrzałem na wartość jaka z powrotem napełnił, mówił że do pełna, zrobię tak jak sugerujesz, zacznę od dławika
  6. Witam, mam problem z klimatyzacją, jesienią klima działała dobrze, pod komputerem jedynie błąd Air recirculation Flap Positioning Motor (V113); ze względu że dobrze chłodziła nic nie ruszałem. Na wiosnę słabo chłodziło, układ przed próżnią wypełniony w około 95%, stwierdzono brak nieszczelności, ciśnienia ok, po nabiciu ponownym i załączeniu rurki zimne a dalej słabo chłodzi, może minimalnie lepiej, tak przez użytkowanie około miesiąca były takie dni że na climatroniku tylko 2 kreski wystarczyło aby było zimno, jakby coś się odblokowało. Dzisiaj jakby w 20% tylko chłodziła (na zewnątrz 30C), tzn jak włączę eco to zaduch, jak wyłączę to zaduchu nie ma więc klima działa, leci letnie ale nie zimne (ustawione na 6-7 kresek i LO), dodatkowo zauważyłem ze jedna rurka jest oszroniona za dławikiem do kabiny jak na załączonym zdjęciu. Zastanawiam się czy jest to raczej problem dławika (skoro zaraz za nim szron) czy raczej V113 silnik który powoduje że ziemne powietrze miesza się z ciepłym (wspomnę ze w przeciągu miesiąca były dni że chłodziło super) Proszę o podpowiedzi co to może być i Kogo na Śląsku polecacie jeśli będzie potrzeba z tymi silnikami a później adaptacjami
  7. Dzisiaj podmieniłem samą turbinę (gruszkę pozostawiłem bez ruszania sztangi) i wynik poniżej http://vaglog.pl/log_274766.html Samochód lepiej jedzie, wcześniej się zbiera - około 2tys obr.- ale tez bardziej kopci Stara turbina tzn ta co której pisałem na górze posta była idealnie czyszczona około miesiąc temu a dzisiaj już geometria zapieczona (biegi zmieniane przy 3tys , czasami 3,5tys) - co może być przyczyna?
  8. http://vaglog.pl/log_273022.html http://vaglog.pl/log_273023.html http://vaglog.pl/log_273024.html http://vaglog.pl/log_273025.html
  9. Witam, zamieszczam logi 011 gdyż turbo późno wstaje, bardzo słaby dól, od około 2,5tys dopiero zaczyna jechać. Katalizatora już nie ma, egr również + wyłączony programowo, N18 usunięty; kolektory wyczyszczone, turbina wyczyszczona, przepływomierz sprawdzony - sprawny, podciśnienia sprawdzone - przy gruszce 0,7bar, kat wtrysku podniesiony, dolot sprawdzony; http://vaglog.pl/log_272798.html
  10. Wątek zamknięty, do usunięcia. ---------- Post dopisany 13-05-2014 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2014 at 22:28 ---------- Przyjrzałem się tym logom i zastanawiają mnie dwie rzeczy: 1. Log 11 Boost do około 2,5tys rośnie osiągając 71,3, następnie spadek i dalej rośnie aż do końca powoli osiągając około 54 5,87 2478 1948,2 2091,0 67,1 6,27 2583 1948,2 2152,2 71,3 6,67 2646 1948,2 1785,0 44,6 7,07 2751 1948,2 1672,8 49,4 Czy Ktoś miał już taki przypadek? 2. W ile sec zdrowa 110 powinna osiągnąć 4,3tys obrotów startując na 3 biegu od 1,4obr. - u mnie to 15sec, wcześniej w trybie awaryjnym było ponad 30 1428 4389 15,84sec 1449 4263 14,46sec
  11. katalizator jeszcze jest, plecionka miejscami poszarpana Przyjrzałem się tym logom i zastanawiają mnie dwie rzeczy: 1. Log 11 Boost do około 2,5tys rośnie osiągając 71,3, następnie spadek i dalej rośnie aż do końca powoli osiągając około 54 5,87 2478 1948,2 2091,0 67,1 6,27 2583 1948,2 2152,2 71,3 6,67 2646 1948,2 1785,0 44,6 7,07 2751 1948,2 1672,8 49,4 Czy Ktoś miał już taki przypadek? Czy wycięcie katalizatora zmieniło te charakterystyki? 2. W ile sec zdrowa 110 powinna osiągnąć 4,3tys obrotów startując na 3 biegu od 1,4obr. - u mnie to 15sec, wcześniej w trybie awaryjnym było ponad 30 1428 4389 15,84sec 1449 4263 14,46sec
  12. katalizator jeszcze jest, plecionka miejscami poszarpana Przyjrzałem się tym logom i zastanawiają mnie dwie rzeczy: 1. Log 11 Boost do około 2,5tys rośnie osiągając 71,3, następnie spadek i dalej rośnie aż do końca powoli osiągając około 54 5,87 2478 1948,2 2091,0 67,1 6,27 2583 1948,2 2152,2 71,3 6,67 2646 1948,2 1785,0 44,6 7,07 2751 1948,2 1672,8 49,4 Czy Ktoś miał już taki przypadek? Czy wycięcie katalizatora zmieniło te charakterystyki? 2. W ile sec zdrowa 110 powinna osiągnąć 4,3tys obrotów startując na 3 biegu od 1,4obr. - u mnie to 15sec, wcześniej w trybie awaryjnym było ponad 30 1428 4389 15,84sec 1449 4263 14,46sec
  13. czyli trudno stwierdzić co może być przyczyną, jeździ na podmienionej przepływce, po mniejszym przebiegu, filtry wymienione w tym samym czacie. Dziwi mnie ta różnica pracy turbo między 2 a 3 biegiem.
  14. Zauważyłem że sztanga bardzo powoli i nie płynnie idzie do góry, czy to może znaczyć że turbo jest zapieczone i należy je przeczyścić? Kogo możecie polecić w mojej okolicy? ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ---------- Chiałem ta przepływke zamontować jednak nie pasuje... Moja jest jako monoblock, nie ma mozliowsci samego wkladu, a org to wydatek okolo 500zl Samochod pewnie juz nie chodzi jak na wykresie, czuc ze sie rozpedza po przekroczeniu 2,5tys wiec odpuszczam. Wielkie dzięki za zainteresowanie moim wątkiem oraz sugestie. ---------- Post dopisany 07-05-2014 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 20:57 ---------- Wątek zamknięty, do usunięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...