Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN Problem z nietrzymaniem kąta pompy wtryskowej przy obciążeniu


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

AFN Problem z nietrzymaniem konta pompy wtryskowej przy obciążeniu może ktoś poradzić co jest tego przyczyną bo nie mogę zrobić strojenia bez rozwiązania tego :facepalm:

Usterka występował i na seryjnych gratach i nadal występuje na gratach nowych czyli turbo wtryski itp

3021j11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wysterowaniu w ostatniej kolumnie widać że nie radzi sobie z regulacją sterownik lub pompa. Sprawdzałeś rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu się ktoś odezwał .

Nie jestem mechanikiem odstawiłem już auto do 2 speców pokombinowali pokombinowali poustawiali pompę i dalej to samo pompa jest po regeneracji i mówili że jest ok winę zwalili na wtryski i wsadzili mi wtryski seryjne i na nich są widoczne na zdjęciu lagi rozrząd podobno też jest ok więc nie wiem sam już co robić najśmieszniejsze jest to że oddałem auto do pompiarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób wszystkie logi jak jest opisane na forum, zobaczymy czy synchronizacja rozrządu jest ok i jaki jest początek kąta wtrysku w 000BS. Wygląda to tak jak by pompa niedomagała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie ma jakiejś innej opcji żeby to sprawdzić bo nie mam na chwilę obecną jak zrobić tych lagów :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za niskie ciśnienie przetłaczania w pompie wtryskowej , jest często przyczyną nie trzymania kąta wtrysku pod obciążeniem ......także pomiar ciśnienia wyjaśni sytuację ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się robi ten pomiar ciśnienia ? bo puki co auto mam u tych pompiarzy o d*pę rozbić i jak będę odbierał to może by mi powiedział jak to mają sprawdzić ? I czy jest to wykonalne bez zdejmowania pompy czyli na aucie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vagiem to się kontroluje a w pompie można ciśnienie podnieść wbijając taki wałeczek pod śruba z dużym łebkiem od strony koła zębatego (ta najniżej) jest gdzieś opis na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O no to już coś wiem mniej więcej czyli to niekoniecznie że pompa gdzieś źle zregenerowana tylko że źle ustawiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że mechanicy nie mają pojęcia o tym to mnie nie dziwi ale że tuner który ma stroić auto nie poświęcił 5min by zdiagnozować czy wina peryferii czy pompy to mnie dziwi...źle to o tym tunerze świadczy, wymienił ci w ogóle jakie mogą być przyczyny że kąt nie trzyma zadanego? spytał czy podczas jazdy auto cokolwiek szarpie i jak zapala?

pompa do regeneracji to pompa na której auto nie jest w stanie w ogóle zapalić, i wymiana lub regulacja jednego elementu+czyszczenie nie załatwi sprawy, trochę dziwne regenerować w 95% sprawną pompę nie, no ale pompiarze muszą z czegoś żyć czyż nie:)

na pw mogę ci od a do z wyjaśnić jak samemu dojść do sedna problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę bardzo wdzięczny co do tunera to odesłał mnie do tych pompiarzy no i robił kilkukrotnie Logi zemną dynamiczne na 3 biegu i tu z nich wykres jest pompiarze ustawili co się dało i jest lekki efekt poprawy może nie w logach ale już mi nie siepie całą budą przy 2 tysiącach obrotów na 4 i 5 biegu więc jakiś pozytyw jest ale co dalej robić to nie wiem zielony jestem trochę tam mechanikę ogarniam ale nie aż tak żeby w pompie grzebać turbo kolektor przelot i kilka pierdoł to umiem wymienić i zreperować ale zawód wyuczony to mam informatyk :wink:

Co do wałeczka pod śrubą tłumaczyli mi że grzebali tam i że on był za bardzo wsunięty nawet i go wyciągali o kilka milimetrów ale tak czy tak i tak nic to nie dało bo kilkukrotnie u tunera byłem po ich poprawkach i dalej to samo aż w końcu wydrukował mi tą kartkę i znowu pojechałem do nich :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie cię odesłał tuner:) pewnie on nie wiele lepszy od nich:) kilku krotnie byłeś i nic? zgroza:) no to już wiadomo w jakim stopniu możesz sam coś zrobić, twoje możliwości w zupełności wystarcza+trochę chęci, ile już wydałeś na ogarnianie tej usterki? masz inne logi? nie kręć go powyżej 4000obr bo to jest zbędne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 stówki z tym że ustawiali mi wtryski 216 bo miały różne ciśnienia po poprzednich specach :facepalm: auto na 4 i 5 biegu przy 2 tysiącach wpadało w masakryczne drgania a teraz już jest wszystko ok oprócz tych parametrów bo autko zbiera się bardzo ładnie tylko chciałem program jakiś ogarnąć pod 170 i jak bozia pozwoli pod 400 nm :decayed: ale tuner mnie nie che widzieć z tą usterką.

Co do innych logów nie mam puki co kabla żeby zrobić jakieś bardziej kompleksowe a na dodatek wszystkie kompy w domu są na 64 bitach :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pw mogę ci od a do z wyjaśnić jak samemu dojść do sedna problemu

Wytłumacz na ogolnym.... tez bym się chciał czegoś nauczyć.... a i inni uzytkownicy forum skorzystają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...