Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN Problem z nietrzymaniem kąta pompy wtryskowej przy obciążeniu


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

AFN Problem z nietrzymaniem konta pompy wtryskowej przy obciążeniu może ktoś poradzić co jest tego przyczyną bo nie mogę zrobić strojenia bez rozwiązania tego :facepalm:

Usterka występował i na seryjnych gratach i nadal występuje na gratach nowych czyli turbo wtryski itp

3021j11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wysterowaniu w ostatniej kolumnie widać że nie radzi sobie z regulacją sterownik lub pompa. Sprawdzałeś rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu się ktoś odezwał .

Nie jestem mechanikiem odstawiłem już auto do 2 speców pokombinowali pokombinowali poustawiali pompę i dalej to samo pompa jest po regeneracji i mówili że jest ok winę zwalili na wtryski i wsadzili mi wtryski seryjne i na nich są widoczne na zdjęciu lagi rozrząd podobno też jest ok więc nie wiem sam już co robić najśmieszniejsze jest to że oddałem auto do pompiarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób wszystkie logi jak jest opisane na forum, zobaczymy czy synchronizacja rozrządu jest ok i jaki jest początek kąta wtrysku w 000BS. Wygląda to tak jak by pompa niedomagała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie ma jakiejś innej opcji żeby to sprawdzić bo nie mam na chwilę obecną jak zrobić tych lagów :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za niskie ciśnienie przetłaczania w pompie wtryskowej , jest często przyczyną nie trzymania kąta wtrysku pod obciążeniem ......także pomiar ciśnienia wyjaśni sytuację ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się robi ten pomiar ciśnienia ? bo puki co auto mam u tych pompiarzy o d*pę rozbić i jak będę odbierał to może by mi powiedział jak to mają sprawdzić ? I czy jest to wykonalne bez zdejmowania pompy czyli na aucie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach