kurakk Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam.Problem jest tego typu,na całkiem zimnym zapala ok, w mróz też nie ma problemu.Jak jest zagrzany do 90* po wyłączeniu i odpaleniu nie ma problemu,natomiast problem pojawia sie kiedy po zagrzaniu go do 90* zostawi sie go na np na ok 1h, trzeba go chwile pokręcić żeby zapalił,vag pokazuje wtedy że ma niecałe 50*.Żadnych oznak żeby próbował zapalać, poprostu kręci sie rozrusznikiem od 5-10 sek i nic a potem nagle odpala i chodzi normalnie. Wklejam kilka linków do logów które zrobiłem.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11295.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11297.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11298.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11299.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11300.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11301.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11302.html Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11303.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11304.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11305.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11306.html
kurakk Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Odświeżam temat,problem nadal istnieje. Na obrazku zrzut mapy startowej,czy ktoś może powiedzieć czy może tu tkwi problem?
ame-tuning Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Odświeżam temat,problem nadal istnieje. Na obrazku zrzut mapy startowej,czy ktoś może powiedzieć czy może tu tkwi problem?http://s22.postimg.org/3mhq0tiul/mapa_start_Micha.jpg nie to nie w tym problem ...
kurakk Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Ok, to już przynajmniej wiemy że mapa jest ok. Czy jakieś konkretne grupy logować czy wszystkie te co wcześniej?
przemik Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Daj statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018 Statyczne Basic Settings - 000,003,004 Pokaz tez grupe 003 z Instruments Logi wykonujemy na max nagrzanym silniku.
kurakk Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Instruments 003 Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne basic setting: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM reszta: Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Sterownik miał zapisane również błędy, których wcześniej nie było, a mimo tego zapalał źle w takich warunkach jak opisałem: 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 08-10 - granica regulacji przekroczona - sporadyczny 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-00 - różnica regulacji ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2014 at 19:25 ---------- I jak to wygląda w tych logach?
przemik Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Niepokoi mnie ten błąd kąta wtrysku. Jak szybko pojawia się po skasowaniu ? Kiedy zmieniałes filtr paliwa w tym samochodzie ?
kurakk Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jak na razie się nie pojawił błąd. Wcześniej nigdy go nie widziałem więc nie wiem ale będę to kontrolował. Filtr paliwa wymieniałem w grudniu 2013. ---------- Post dopisany 20-04-2014 at 08:13 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 11:56 ---------- Witam. Błąd kąta wtrysku nadal się nie pojawił, samochód dalej nie zapala jak powinien w temp ok 50 stopni, czyli tak po ok 2-3 godzinach od zgaszenia w temp 90 stopni. Jedyne co pomaga to odpięcie czujnika temperatury, wtedy zapala od strzału. Jest lekka zadyma z tyłu ale pali, nie czekam nawet aż świece skończą grzać bo bez czujnika grzeją maksymalnie długo więc w tej chwili wiem,że to nie świece mu pomagają odpalić jak jest czujnik odpięty. Ma ktoś może jakiś pomysł?
POWER-KRIS Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Oj panie nie kombinuj tylko wyciagaj rozrusznik i regeneracja tuleja plus elektrowłacznik ok 100 - 150zl i zapomnisz o problemie. Jeżeli możesz to podłącz stacje i zapalajac zobacz obroty jak nie ma podczas kręcenia więcej niż 250obr na minutę to nie otwiera paliwa. Zimny to tak jakby ssanie wiec pali a ciepły nie. Miałem tak u siebie ze w lato jak stała na słońcu to mowy o zapaleniu nie było musiałem czujnik odpinac. Z góry mówię nie ma za co i Wesołych Świąt. ;-)
kurakk Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ok, dzięki, sprawdzę to. A jakbyś wyjaśnił fakt,że jak pojeździsz, zagrzejesz do 90,zgasisz i zaraz zapalisz lub za jakieś kilka minut to pali od strzału? Problem jest tylko jak postoi ze 2h.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się