Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zawieszenie MTS-Technik czy TA-Technix?


Sebulo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, :hi:

jeśli dubluję temat to z góry przepraszam, ale zależy mi trochę na czasie. Jestem zmuszony do wymiany zawieszenia więc pomyślałem o czymś bardziej sportowym. Przymierzam się więc do zakupu:

http://moto.allegro.pl/item1011889674_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_40_40mm_od_mts.html

albo:

http://moto.allegro.pl/item1008939957_audi_a4_zawieszenie_sportowe_40mm_oslony_odboje.html

Planuję założyć 17" z gumami 215/45 i chciałbym obniżyć zawias max 40 mm. Które więc zawieszenie polecacie? Czy może dołożyć grosza i zainwestować w gwint? Ale z kolei czy ma to sens jeśli chcę obniżyć auto max o 40 mm?

Pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O MTSach masz już trochę napisane na forum, użyj :szukaj:

Gumę załóż 225/45/17 - to jest idealny zamiennik.

Jak założysz na zimę 195/65/15 to możesz czasami trzeć, a napewno będziesz tarł jak będzie taka zima jak w tym roku.

Opony 195/65/15 to balon, mniejsze ciśnienie, więc się bardziej miękkie - na fałdach jezdni jest większe prawdopodobieństwo przytarcia niż na 17'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sezon zimowy 2009/2010 kupiłem nowe opony Goodyear Ultra Grip 7+ (195/65/15). Zainwestowałem ponad 1200 PLN, więc szkoda mi teraz inwestować w inne, tym bardziej, że są naprawdę dobre. Jeśli obniżę auto o 40 mm to mogę mieć z nimi problem przy następnej zimie?

A ponadto to wiem, że sporo jest info o MTS-ach ale czekam na jednoznaczne opinie, które wybrać: TA czy MTS? Różnica w cenie niewielka, więc... proszę o radę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie powie jednoznacznie, bo nikt zapewne nie jeździł na tych i na tych, żeby móc je bezpośrednio porównać.

Nikt Ci też nie karze zmieniać opon - musisz się poprostu liczyć z tym, że jeśli będzie zima taka jak w tym roku, to na mniej odśnieżonych drogach będziesz tarł o grzbiety śniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś za coś :wink4:, no ale do -40mm, też bym nie zakładał gwintu :no:, Ja mam sportowe Weiteci -40, i będą do sprzedania, jak coś to się odzywaj :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy -40 opony niebędą obcierać, przecież te sprężyny są o wiele sztywniejsze, ale tak jak kolega pisze w zimę podwozie może przycierać na śnieżnych koleinach, ja -40 ta technix felga 17/8cali et 35 opona 225/45 i nic nie ociera a na zimę 16 i opona 205/60 i również niema problemu z ocieraniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic to... :confused4:

Myślę jeszcze, że przy gwincie mógłbym podnieść auto na zimę...co :co: Tylko czy nawet z podkręconym gwintem na maxa nie będzie tarł?

Nie wiem już sam. Słabo ogarniam ten temat. :no: Jak zmienię na gwint to auto i tak padnie na glebę - 40 mm nawet przy podkręconym, chyba że znajdę inny zakres regulacji np. od -20 do .... Dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez sie zastanawiam tak samo jak ty

sporo jest na forum golfiarzy i beemek o tych lowcostowych zawieszeniach

fk, mts, Ta wszystko podobne

z gwarancja jest chyba troche lepiej u MTS bo masz dystrybutora MTS-Technik

oraz sugerowany cennik http://www.mts-technik.pl/pl/katalog-m-52.html

no i pewnie ew. amorki na wymiane latwiej jak jeden padnie czy cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...