emilss Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jak w temacie. Czy jet to możliwe i czy temperatury panujące w miejscu filtra cząstek stałych nie będą zbyt niskie lub zbyt wysokie dla takiego katalizatora ? Może ktoś to przerabiał, być może występują jakieś inne czynniki które determinują pracę katalizatora ? Pozdrawiam
kris_lpgcars Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 na dzien dobry to katalizator jest odpowiedzialny za rozgrzanie filtra do min600 stopni zeby go doprowadzic do wypalania sterowane jest to oczywiscie wtryskiem paliwa po krotce mowiac euro4 auta da sie dosc latwo oszukac bazujac tylko na czujnikach cisnienia wszystko z euro 5 bedzie ciezko bo katalizator i dpf to jedna bryla.
emilss Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 Jestem przekonany, że auta A4 B7 BPW 2.0 TDI mające DPF posiadają katalizator również w jednej bryle z DPF'em. Potwierdzone podczas usuwania DPF'a.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się