Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z odpalaniem po kilku godzinach postoju- brak paliwa w przewodzie


Jery76

Rekomendowane odpowiedzi

Auto -chce to pali, nie chce to nie pali-- czarna magia. Problem ten zaczął rozwiązywać mechanik, dał pompę do regeneracji- nie trzyma ciśnienia. Pompa po regenercji samochód wytestowany przez mechanika, stwierdzono że wszystko ok. Odebrałem samochód w piątek przejechałem 30 km a w sobote auto nie odpaliło znowu... Tak zdarzyło się przynajmniej 3-4 krotnie. Wysłałem popme do regeneracji powtórnie - po kilku dniach ode słano mi pompe z dpiskiem " sprawna" otrzymałem na nią gwarancję pół roczną- mechanik założył i ..... na drugi dzień powraca ten sam temat - auto nie pali. Ponisłem ok 3 tys zł. kosztów i jestem w tym samym punkcie co pół roku temu.

Pomóżcie prosze, może i Wy macie jakieś przykre doświadczenia z tymi silnikami 2.5. Czekam na pomoc!!!!

[mod]Proszę używać prefix kolejne tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli jest tak jak piszesz to cofa sie paliwo,

to potrzebny jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacym a najlepiej dwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mechanik zamontował dwa zaworki jeden na powrocie a drugi niedaleko baku ! Wczoraj odpaliłem auto na plaku, zajechałem do mechanika przy niskich obrotach widać w wężyku bańki z powietrzem, a trzymając go na wysokich obrotach 2500-3000 te bańki przetwarzały się w długie przerwy powietrzne, ze niekiedy samochód aż zaczynał przerywać. Czy jeżeli nie odpala w takich okolicznościach czy można brać pod uwagę ze ta pompa dalej nie utrzyma ciśnienia????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi byc jakis problem w zbiorniku paliwa, gdzies pompa po drodze zasysa powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik sprawdzał też i bak i przewody- niby - stwierdział że wymienł przewód bo był nieszczelny i miało być wszytko ok po dwóch dniach z autem było to samo- pompa poszła do którejś tam z koleii regeneracji- teraz zmieniłem mechaniaka.... po przestoju 3 miesięcy i pustym portwelu. [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 18:41_________________________________________________teraz dzwonilem do mechanika i powiedzial mi ze podpiol go na krotko tz.do banki 5 cio litrowej z ropa podpial przewody przed filtrem tz.zasilanie i powrot .przekrecil kluczyk auto zapalilo na sekude lub dwie i tyle zgaslo i klapa!ma zrobic jeszcze jedna probe besposredni podpiac do pompy przewody i zostawic go do jutra!a dodatkowo potrzebuje informacji na temat oznaczen pompy ja mam pompe z koncowka 106 c i mam pytanie czy moge uzyc pompy o innej literce chociaz by b lub d.poniewz szukajac uzywanej pompy nie natknalem sie do tej pory na 106 c wiec wyslalem do regeneraji !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...