Skocz do zawartości

Jery76

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jery76

Osiągnięcia Jery76

0

Reputacja

  1. Pomocy dzis mialem odebrac samochod od mechanika po wymianie pompy wtryskowej niewiadomo czemu swieca kontrolki od absu i od esp pompa pracuje prawidlowo lecz skrzynia tak jaby przeszla w tryb awaryjny ( tip tronic) nie przerzuca biegow czy to mozer byc spowodowane spadkiem napieci w akumlatorz bo akumolator sie rozladowl przez noc bo bylo jakis swiatelko niewylaczone!czy to moze byc problem z sterownikiem na pompi poniewa moja pompa to 106 c i taka tez kupilem czy potrzeba dopasowc sterownik pompy do glownego sterownika ?
  2. Jery76

    [B5 AKN] Padła pompa

    mam juz od dawna dwa zaworki zwrotne i nic nie pomaga !
  3. Jery76

    [B5 AKN] Padła pompa

    jak mozna w miare szybko stwierdzic niewydolnosc pompy vp 44 .czy to jst wina pomp ze samochod po kilku godzinach nie odpal poniewaz pompka nie utrzymuje cisnienia w srodku?jezel odpale samochod na "plaku"po chwili odpala w wezyku widac banki z powierzem mozna caly dzien przejezdzic i jest ok! a rano juz niestety nie odpali lub tez czasmi mial tak przypadlosc ze odpali na 1 sek lub tam 2 wi i gasnie i tak caly czas!
  4. mechanik sprawdzał też i bak i przewody- niby - stwierdział że wymienł przewód bo był nieszczelny i miało być wszytko ok po dwóch dniach z autem było to samo- pompa poszła do którejś tam z koleii regeneracji- teraz zmieniłem mechaniaka.... po przestoju 3 miesięcy i pustym portwelu. [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 18:41_________________________________________________teraz dzwonilem do mechanika i powiedzial mi ze podpiol go na krotko tz.do banki 5 cio litrowej z ropa podpial przewody przed filtrem tz.zasilanie i powrot .przekrecil kluczyk auto zapalilo na sekude lub dwie i tyle zgaslo i klapa!ma zrobic jeszcze jedna probe besposredni podpiac do pompy przewody i zostawic go do jutra!a dodatkowo potrzebuje informacji na temat oznaczen pompy ja mam pompe z koncowka 106 c i mam pytanie czy moge uzyc pompy o innej literce chociaz by b lub d.poniewz szukajac uzywanej pompy nie natknalem sie do tej pory na 106 c wiec wyslalem do regeneraji !
  5. Właśnie mechanik zamontował dwa zaworki jeden na powrocie a drugi niedaleko baku ! Wczoraj odpaliłem auto na plaku, zajechałem do mechanika przy niskich obrotach widać w wężyku bańki z powietrzem, a trzymając go na wysokich obrotach 2500-3000 te bańki przetwarzały się w długie przerwy powietrzne, ze niekiedy samochód aż zaczynał przerywać. Czy jeżeli nie odpala w takich okolicznościach czy można brać pod uwagę ze ta pompa dalej nie utrzyma ciśnienia????
  6. Auto -chce to pali, nie chce to nie pali-- czarna magia. Problem ten zaczął rozwiązywać mechanik, dał pompę do regeneracji- nie trzyma ciśnienia. Pompa po regenercji samochód wytestowany przez mechanika, stwierdzono że wszystko ok. Odebrałem samochód w piątek przejechałem 30 km a w sobote auto nie odpaliło znowu... Tak zdarzyło się przynajmniej 3-4 krotnie. Wysłałem popme do regeneracji powtórnie - po kilku dniach ode słano mi pompe z dpiskiem " sprawna" otrzymałem na nią gwarancję pół roczną- mechanik założył i ..... na drugi dzień powraca ten sam temat - auto nie pali. Ponisłem ok 3 tys zł. kosztów i jestem w tym samym punkcie co pół roku temu. Pomóżcie prosze, może i Wy macie jakieś przykre doświadczenia z tymi silnikami 2.5. Czekam na pomoc!!!! [mod]Proszę używać prefix kolejne tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane[/mod]
  7. Witam wszystkich klubowiczów Audi A4 i pozdrawiam ! [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...