kaos 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 multitronic sie nie dlawi tylko ladnie sie toczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 multitronic sie nie dlawi tylko ladnie sie toczy Chyba z górki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monsunn 0 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 witam, u mniemigajaca kontrolka oznaczala zapchny DPF, ktory trzeba bylo wyczyscic podpinajac VAGa i jezdzic 10 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaos 0 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 multitronic sie nie dlawi tylko ladnie sie toczy Chyba z górki. masz racje w koncu wiesz lepiej jak jezdzi moj samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StoRK 0 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM Może to dziwnie zabrzmi, ale jak do cholery można jeździć autem na obrotach poniżej 1300 (poza 1 biegiem) ? Przecież przy takich obrotach to ten samochód prawie się dławi. a jak jedziesz w korku to co toczysz sie na jedynce ze stala predkoscia i 2500 obrotow chyba wygodniej wrzucic dwójke i sie toczyc na niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 masz racje w koncu wiesz lepiej jak jezdzi moj samochod To Ty powiedziałeś a jak jedziesz w korku to co toczysz sie na jedynce ze stala predkoscia i 2500 obrotow chyba wygodniej wrzucic dwójke i sie toczyc na niskich obrotach. To nie temat w tej sprawie, ale 1300 obr to lekka przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaos 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM Może to dziwnie zabrzmi, ale jak do cholery można jeździć autem na obrotach poniżej 1300 (poza 1 biegiem) ? Przecież przy takich obrotach to ten samochód prawie się dławi. a jak jedziesz w korku to co toczysz sie na jedynce ze stala predkoscia i 2500 obrotow chyba wygodniej wrzucic dwójke i sie toczyc na niskich obrotach. mam automat wiec biegami sie nie trudze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się