Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Taki błąd mi wyskoczył i miga


kaos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dzis wracajac z pracy takie cos mi wyskoczylo i w dodatku miga ..

blad.jpg

Czy to cos powaznego? Bo jade na weekend majowy i nie wiem co mam robic ..

Przepraszam ze byc moze nie umiescilem posta w odpowiednim dziale ale nie wiem czego blad dotyczy..

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi na PW mi napisal niedawno ad tego tematu ,cytuje :) chyba sie nie obrazi :gwizdanie:

-"jezeli straciles moc tzn jak slusznie napisales silnik wszedl w tryb awaryjny. powinienes podlaczyc VAG. prawdopodobie pojawi sie blad przeladowania. powodem moze byc jazda w zakresie zbyt niskich obrotow. nie schodz ponizej 1600 obr (wyjatek to 1wszy bieg )"

-" jazda w zbyt niskim zakresie obrotow. ponizej momentu max powoduje obecnosc w spalinach duzej ilosci sadzy. wciskajac pedal wymuszasz duza dawke wtrysku, ktora nie jest kompensowana odpowiednia iloscia powietrza, poprzez pracujaca ze zbyt niska predkoscia obrotowa turbina. sadza sukcesywnie odklada sie w czsci goracej turbiny. wyczyszczenie jej jest mozliwe jadac dluzszy odcinek czasu ze stala predkoscia obrotowa w zakresie powyzej 3500 obr/min. temperatura pracy turbiny wzrasta powodujac wypalenie sadzy. jezeli to nei pomoze nalezy czyscic turbine. jednak oddajac auto do normalnego mechnika, nalezy sie liczyc ze turbina padnie po paru tysiacach km. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM

czyli mowisz zebym wyjechal na trase i pokatowal go troche i zobaczyl czy pomoze? dobrze rozumiem?

czasem sie przyda przeciagnać po całej skali obrotów i potrzymać :gwizdanie: żeby go troche odmuliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko bez wcześniejszego usuniecia błędu nie wiem czy silnik pozwoli ci polatac agresywnie, tzn. nie pozwoli sie wkręcic na wysokie obroty, ale spróbować mozna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy :mysli: zaraz wychodze[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 20:38_________________________________________________

Migająca kontrolka od świec żarowych oznacza błąd silnika. Trzeba podłączyć pod komputer i odczytać kod błędu. Czy w B7 przy notlaufie zapala się kontrolka od świec?

nie wiem czy to pytanie bylo do mnie ale chyba tak ..sorry za zaplon ale poki co trzeba do mnie po polsku pisac bo ja nie paniemaju ;)

pali sie i miga tylko ta jedna kontrolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było pytanie do tych którzy mieli przeladowanie czyli notlauf w B7. Skutkiem przeladowania turbiny jest włączenie się trybu awaryjnego silnika. Zarówno w b5 jak i w octavi gdy włączał się tryb awaryjny kontrolka świec się nie zapalala. Koledzy sugerują ze włączył się tryb awaryjny od zapieczonych kierownic turbiny. Ja nie byłbym taki pewien. Jak już pisałem trzeba odczytać błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migajaca kontrolka swiec zarowych moze tez oznaczac jakis blad w elektornice sterujacej silnikiem...u mnie gdy migala fakt nie bylo spadku mocy ale padniety byl czujnik swiatel stopu nie dzialal wtedy tempomat, esp i swiatla stopu ciagle swiecily...u znajomego gdy migala to byla oznaka ze turbina przechodzila w tryb awaryjny...najlepiej podepnij VAG-a i bedzie wiadomo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wrocilem z wycieczki i wlasnie do kolekcji doszla kontrolka esp, nie dziala tempomat i ciagle pala mi sie swiatla stopu.

Jezeli chodzi o moc to latalem po 180 i wiecej ale przyspieszenie spadlo.

sysek co zrobiles? jutro jade do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wrocilem z wycieczki i wlasnie do kolekcji doszla kontrolka esp, nie dziala tempomat i ciagle pala mi sie swiatla stopu.

Jezeli chodzi o moc to latalem po 180 i wiecej ale przyspieszenie spadlo.

sysek co zrobiles? jutro jade do serwisu.

Podłącz sie pod Vaga ale ja stawiam na czujnik pod pedałem hamulca, sam to przerabiałem u siebie (koszt w ASO 40zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Ci kolega MAJKI napisal padl czujnik pod pedalem hamulca...40zl, 20minut roboty i po klopocie u mnie bledy same znikly nawet pod VAG-a sie nie musialem podpinac groszowe sprawy a sam sie podobnego strachu najadlem gdy mi sie to wszystko posypalo bylem wtedy akurat w niemczech i tez mialem obawy czy moge tak wrocic ale podjechalem do serwisu Audi podpieli pod VAG-a i mowila ze wlasnie ten czujnik padl zamowilem go u nich i sam wymienilem najbardziej bylem zaskoczony tym ze za podlaczenie do VAG-a nic nie chcieli to sie nazywa podejscie do klienta :thumbup: :thumbup: dodam ze auto juz nie bylo na gwarancji i wcale nie mieli takiego obowiazku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM

Może to dziwnie zabrzmi, ale jak do cholery można jeździć autem na obrotach poniżej 1300 (poza 1 biegiem) ?

Przecież przy takich obrotach to ten samochód prawie się dławi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...