Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jakie ciśnienie doładowania po chipie?


malinamm1

Rekomendowane odpowiedzi

ale jeśli robił to Ali to wiedział co robi.

Nie, nie robił tego Ali. Aligator robił czipowanko w moim samochodzie AFN a nie w samochodach wyżej opisywanych 1Z i AHU (od kumpli)

Właśnie zmierzyłem u mnie ciśnienie doładowania i mam 2193 mbar (czip Aligator). Wklejam dwa logi robione na 4 biegu

Log dynamiczny 008 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_12305.html

Log dyn 011 http://vaglog.rtnet.pl/malina.mm_12306.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisalem Wam [na tej i poprzedniej stronie] w czym lezy problem .... tutaj nic innego sie nie wymysli ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 1989mbar - nie wydaje ci sie przy małe ?

jak miałem przeładowania to jakby lepiej szedł..

a odnośnie tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 1989mbar - nie wydaje ci sie przy małe ?

jak miałem przeładowania to jakby lepiej szedł..

a odnośnie tego ?

kto Ci robil soft ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.chiptuning.com.pl - narazie coś z serwerem nie halo.

gość z Pabianic, robił mi pod tamten przykładowy wykres z AFN.

pokaz te logi 004 008 011 ......

ile wyszlo na hamowni ?

z tego co opisujesz wyglada ze tez zapomnial o limiterach .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co powiem Ci że wtedy jak robiłem chipa miałem przeładowania ze względu na N75 i zblokowany EGR więc nie robiłem hamowni i gość mi wrzucił taki program jaki ma na stronie ten przykładowy wykres

http://www.chiptuning.com.pl/hamownia.html

z tym że paliwa mi dopiero przylał przy 1700obr bo chciałem jednak nie mieć takich obciążeń na sprzęgle i dwumasie i dopiero przywalenie mam na 2000obr co czuć jadąc. Jesli chodzi o osiągi no to w podanym wyżej logu widac mniej więcej te 10s do setki (na liczniku pojawia się troche szybciej setka), odnośnie v-max to do 190km/h dochodzi ładnie czyli do 4tys obr.

Miałem się z nim umówić jak już będe mieć sprawne auto na hamownie i jakieś poprawki ( zapłaciłem tylko 500zł - dodatkowe 200zł będe musiał dopłacić). Chodzić mi to ładnie chodzi oczywiście najlepiej w przedziale 2000-3000obr. Zrobie logi tylko laptopa musze dorwać.

Jak bym pojechał do niego na hamownie to co mam mu powiedzieć o tych limiterach ? Czym one sa możesz mi wyjasnić ? Czy auto lepiej zacznie chodzić czy jak to jest ?

Bo w moim odczuciu chodzi to dobrze i nie ustępuje ani na krok 140konnej e36 a 147konną vectre b bierze jak chce.. dlatego zastanawiam się czy iść na jakąś jeszcze modyfikacje.. Turbo chodzi cichutko, nie świszczy. a może jednak lepiej byłoby zwiększyć ciśnienie ? hm?[br]Dopisany: 10 Maj 2010, 17:10_________________________________________________

jakieś pomysły ?

otN1i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...