pieckinn Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 odkrec przewod ssacy z nasady turbiny, zlap za waleczek i zobacz czy ma wyczuwalny luz, nawet 1mm to duzo, ale szaroniebieski dym to mi nie wyglada na turbo tylko cos z silnikiem...turbo jak pada i pali olej to na bialo podaje 1mm to chyba nie jest dużo, w moim 1.9 tdi afn jest około 1mm i nie mam najmniejszych problemów, ładnie śmiga wszystko, brat miał w audi 80 1.9 TD turbo od a6 2.5 tdi, również luz 1 mm i nie było żadnego problemu, na 1.4 bara ciśnieniu nawet oleju nie wyrzucało ani kropelki, więc w tym przypadku jeżeli chodzi o luz to musi być większy, chyba że przyczyna jest inna
Gość DiM Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 według mnie jak jest 1mm to już coś jest bo nie powinno być luzu...druga sprawa to jeszcze może być luz ale wzdłużny a tego prędko nie sprawdzisz...tylko fachowiec to potrafi zrobić a po drugie w afb turbo nie powinno dmuchać minimum 1.6 bara?
pieckinn Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 w nowych turbinach nie ma luzów, ale w używanych w takich które mamy w naszych samochodach minimale luzy to normalka, 1mm to jest dopuszczalne, http://www.youtube.com/watch?v=cVYWBuyQQ_A tutaj widać że nieźle daje, koniec gt17 ;] audi 80 1.9 TD < brata oczywiście ;] _________________________________________________ zapomniałem dodać, na tym filmiku luz jest dosyć spory ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się