Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Szczelność dolotu = traci moc


eVoG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój temat z logami:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_traci_moc_blad_575_logi_dynamiczne-t131460.0.html

wg logów niby szczelność dolotu.

Moje pytanie jak sprawdzić szczelność dolotu? Można to zrobić samemu czy dać do mechanika? Bo mój mechanik w nieszczelność dolotu nie wierzy i mówi że na logi nie ma co patrzeć, trzeba wymienić czujnik doładowania...

Jednak chciałbym jakoś sprawdzić szczelność, jest na to jakiś prosty sposób?

Mój silnik AHU i niby mam niedoładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy dodawaniu gazu węże dolotu powinny mocno twardnieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mógłby ktoś powiedzieć, lub zaznaczyć na zdjęciu co sprawdzać :)

zdjcie0567.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie gumowe węże idące od turbiny przez IC do kolektora dolotowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem te węże które zaznaczyłem na czerwono. Żaden z nich nie zrobił się twardy po zwiększeniu obrotów do 3000RPM na gorącym silniku.

zdjcie0567k.th.jpg

Można po tym już zdiagnozować nieszczelność w dolocie, czy sprawdzać coś jeszcze?

Dać do mechanika auto do zrobienia, czy można coś samemu poszperać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eVoG napisał Ci wyraźnie mcm co masz sprawdzić

to co zaznaczyłeś to wężyki układu podciśnienia i je na razie zostaw w spokoju

masz sprawdzić te grube węże między turbo a IC i między IC a tą plastikową rurą dolotową :wink4:

a tu masz mniej więcej zaznaczone co sprawdzać

64997f31c3a40cd1m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że często leci wąż w kształcie S idący od turbo w dół (za zderzakiem) sprawdź też wszytkie części dolotu na dole i intercoler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób grupę 11BS.

Sprawdź dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia od N75 do turbo i przy zaworku N18 i te idące do filtra powietrza.

Sprawdź je bardzo dokładnie wszystkie pościągaj i pozakładaj od nowa, sprawdź czy gdzieś nie popękały.

Mi często na tych małych trójnikach pękają i się robi kompletny brak doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...