eVoG 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam, Mój temat z logami: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_traci_moc_blad_575_logi_dynamiczne-t131460.0.html wg logów niby szczelność dolotu. Moje pytanie jak sprawdzić szczelność dolotu? Można to zrobić samemu czy dać do mechanika? Bo mój mechanik w nieszczelność dolotu nie wierzy i mówi że na logi nie ma co patrzeć, trzeba wymienić czujnik doładowania... Jednak chciałbym jakoś sprawdzić szczelność, jest na to jakiś prosty sposób? Mój silnik AHU i niby mam niedoładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 przy dodawaniu gazu węże dolotu powinny mocno twardnieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eVoG 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Może mógłby ktoś powiedzieć, lub zaznaczyć na zdjęciu co sprawdzać Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 wszystkie gumowe węże idące od turbiny przez IC do kolektora dolotowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eVoG 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Sprawdziłem te węże które zaznaczyłem na czerwono. Żaden z nich nie zrobił się twardy po zwiększeniu obrotów do 3000RPM na gorącym silniku. Można po tym już zdiagnozować nieszczelność w dolocie, czy sprawdzać coś jeszcze? Dać do mechanika auto do zrobienia, czy można coś samemu poszperać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 eVoG napisał Ci wyraźnie mcm co masz sprawdzić to co zaznaczyłeś to wężyki układu podciśnienia i je na razie zostaw w spokoju masz sprawdzić te grube węże między turbo a IC i między IC a tą plastikową rurą dolotową a tu masz mniej więcej zaznaczone co sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 tylko że często leci wąż w kształcie S idący od turbo w dół (za zderzakiem) sprawdź też wszytkie części dolotu na dole i intercoler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zrób grupę 11BS. Sprawdź dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia od N75 do turbo i przy zaworku N18 i te idące do filtra powietrza. Sprawdź je bardzo dokładnie wszystkie pościągaj i pozakładaj od nowa, sprawdź czy gdzieś nie popękały. Mi często na tych małych trójnikach pękają i się robi kompletny brak doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się