Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Podsiwetlenie zegarow


Andrzej.
 Share

Recommended Posts

Witajcie!

Przepalila mi sie zarowka podswietlajaca obrotomierz - poradzcie mi czy mozna ja zmienic samemu czy oddac auto do warsztatu. Jeszcze nigdy nie wyjmowalem zegarow i nie wiem jak to sie robi. Prosze o rade. Z gory dzieki!

Link to comment
Share on other sites

Doradze ci jeszcze tak ;) jak sobie zegary wymontujesz to nie oszczędzaj i wymien wszystkie żaróweczki od podswietlenia zegarów, nie są one zbyt tanie bo około 4-5zł szt.ale może sie okazac ze po wymianie jednej i zamontowaniu zegarów zgasnie nastepna itd. przerobiłem ten temat :decayed: a i nie zapomnij o zdjęciu klemy z aku bo wyskoczą błedy AIRBAGU itd. ;( Dasz rade :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Racja wymień WSZYSTKIE też 2 razy rozkręcałem :wallbash: oszczedzisz nerwów sobie :)

Link to comment
Share on other sites

A jakie jest oznaczenie tych żaróweczek , bo też mi 2 padły i wymiana mnie czeka!!??

Dodam że mam 6 zegarów z fisem.

Link to comment
Share on other sites

1.1w żaróweczki miałem w zegarach u siebie, kupiłem w Skodzie 1.2w bo takie były jest ok :decayed: ile ich jest w zegarach to niepamietam :mysli:zarvi8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam! Wlasnie i mi padlo oswietlenie w zegarach. niestety temat z warsztatu ktory przeslal kolega spedyt juz nie istnieje a ja za bardzo nie wiem jak zabrac sie za wyciagniecie zegarow, tak wiec prosze zeby ktos wytlumaczyl pokrotce jak to zrobic. z gory dzieki

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Pierwsze dwa kroki masz TUTAJ (dwa pierwsze zdjęcia)

Jak już masz odkręcone te śrubki wysuwasz ostrożnie cały licznik odpinając wszystkie wtyczki (ja robiłem od lewej do prawej strony licznika). W większych wtyczkach aby je wyciągnąc musisz podważyć kolorowy element na środku wtyczki (wąskim śrubokrętem płaskim podważyć zawleczkę). Wtyczka od licznika kilometrów jest na zwykłe zaczepy. Uważaj, bo możesz mieć dodatkowo podłaczoną jedną żarówke (od świec żarowych) do osobnych kabelków, nie wyrwij żarowki z licznika ani nie urwij tych kabelków. Ogólnie operacja prosta, wymaga tylko chwili cierpliwości, sugeruję maksymalne wysunięcie kierownicy i opuszczenie jej na dół.

Po odpięciu wtyczek wyciągasz do końca licznik, patrząc od "tyłu" licznika masz wszystkie żarówki dostępne.

Założenie to operacja odwrotna, wtyczek się nie da pomylić.

Osobiście odpinałem licznik bez odpinania akumulatora, jednak nie wiem czy tak powinno się to robić prawidłowo, u mnie się nic złego nie stało z tego powodu.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Po odpięciu wtyczek wyciągasz do końca licznik, patrząc od "tyłu" licznika masz wszystkie żarówki dostępne.

jeżeli masz licznik wyskalowany do 260 to już masz większy problem bo żarówki nie są widoczne i trzeba jeszcze bardziej rozkręcić licznik ;) w moim liczniku są widoczne tylko od świec, od długich i jeszcze jakieś dwie :foch:
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...