Skocz do zawartości

bart_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bart_

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bart_

0

Reputacja

  1. nic wielkiego, na sile przekrecilem kluczyk do prawidlowej pozycji, kluczyk wyciagnalem, auto da sie otworzyc, jeadnak nie obejdzie sie bez wymiany wkladki gdyz sie uszkodzila!
  2. ok juz po problemie nic na sile wszystko mlotkiem
  3. ok tylko jak mam wsadzic lamak w zamej jak w zamku jest kluczyk i nie chce wyjsc, juz nawet na sile probowalem!!!
  4. Mam problem z wyciagnieciem kluczyka z zamka. po zamknieciu auta kluczyk pozostal w pozycji "zamkniety" pod katem mniejwiecej tak / . Nie idzie go ruszyc ani w jedna ani w druga strone, podejzewam ze posypaly sie zapadki(centralny zamek dziala). i teraz tak jak mam dstac sie do zamka? tapicerki raczej nie sciagne bo drzwi sa zamkniete(cyba ze jest jakis inny sposob), do srodka sie moge dostac bo moge otworzyc auto od strony pasazera zapasowymi kluczykami, pozostaje jeszcze proba dostania sie do zamka od zewnatrz, czy jest jakis na to sposob? POMOCY!!!!!!!!!!
  5. Witam. Zakupilem radio JVC KD-G631, dostalem w zestawie kable zasilajace z kostka ISO, w tej chwili posiadam radio Beta, w instrukcji montazu napisane jest ze dla niektorych samochodow Audi moze byc konieczna modyfikacjia kabli zasilajacych, i sa podane dwie mozliwosci. Problem w tym ze nie mam pojecia czy wogole musze modyfikowac te kable i jesli tak to ktory wariant mam zastosowac, boje sie ze jesli zle podlacze moge cos zepsuc ,
  6. Wielkie dzieki, zabieram sie do pracy pozdrawiam
  7. Witam! Wlasnie i mi padlo oswietlenie w zegarach. niestety temat z warsztatu ktory przeslal kolega spedyt juz nie istnieje a ja za bardzo nie wiem jak zabrac sie za wyciagniecie zegarow, tak wiec prosze zeby ktos wytlumaczyl pokrotce jak to zrobic. z gory dzieki
  8. mam pytanko, czy po wyciagnieciu ori radia (w moim przypadku Audi Beta) mozna bez problemu podlaczyc inne nie fabryczne radio? czy trzeba kostki zmieniac? czy jest to skomplkowane czy powinienem sam sobie z tym dac rade!
  9. bart_

    Airbag alarm

    no tak ale z vagiem moge miec problem! a czy jest jakis inny sposob zczytywania bledow??
  10. Troche rażą mnie ten gumowe dywaniki, wyglada nie elegancko, tez mialem podobne i wyladowaly w koszu ;-) Po za tym autko super, ladnie zadbane, fajny kolor i tak jak poprzednicy napisali pomysl nad jakas fajna felga!
  11. bart_

    Airbag alarm

    Witam! Mam ten sam problem co kolega Seaman. U mnie kontrolka zaswiecila sie na trasie z polski do anglii, dzien po przegladzie, gdzie mechanik podpia autko do vaga i nie wykrylo zadnego bledu w airbagu. W tej chwili nie mam mozliwosc podpiecia autka do vaga i chodzi mi tu o jakas podpowiedz od osob ktore zwalczyly ten problem, moze metoda prob i bledow dojde co jest nie tak! Pozdrawiam
  12. ladniusi avancik! napisz moze cos wiecej o planach! popieram przedmowce: chromowane relingi swietnie by pasowaly do twojego koloru
  13. szczerze powiedziawszy tez mi sie bardziej widzi bez relingow. tak wiec dopoki nie bede potrzebowal to nie bede zakladal. Co do ciemnych szybek to mysle ze dobry pomysl! dzieki
  14. Witam! Przedstawiam wam moja A4. Silnik AFN 1,9TDI 110KM rok prod.1997 wyposazenie: klimatronik 4xpoduszki powietrzne 2xszyby elektryczne 2xeletryczne lusterka i podgrzewane ABS centralny zamek wspomaganie kierownicy sportowe siedzenia aluminiowe felgi BORBET 8JX17H2 ET35 Oprocz felg narazie seria, ale w planach sa niewielkie modyfikacjie tj. -boczne kierunki na biale -lampy przednie na zespolone (po II lifcie o ile sie nie myle ) -jakies fajne car audio -delikatne obnizenie Mile widziane podpowiedzi Pozdrawiam
  15. Witam wszystkich klubowiczów! Jestem z Rzeszowa ale obecnie jestem w UK!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...