Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów TURBO


malinek21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Moim problemem jest to ze moja audi przy około 2 tys.obr/min łapie muła wyskakuja błedy

Control Module Part Number: 028 906 021 GN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1422

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

---------------------------------------------------------------------------

Wiele tematów na forum jest takich samych i rozwiązane problemy to wyczyszczenie turbinki.Jestem podobnego zdania ale nie do konca bo zrobiłem logi dynamiczne turbinki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e238f6151553d45.html-grupa 011

A to sa logi statyczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb62c3158abd5bb2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a52e626f389b6ad2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92a5e0579a8203f0.html

[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 16:51_________________________________________________Z tego co widze strasznie słąbo pompuje ta turbinka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź węże ciesnieniowe bo turbinka w powietrze ładuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie porównywałem wartości cisnienia jakie powinny byc u mnie jest max 1530 mbar a widziałem wzór to jest około 2000 mbar. Więc Pioterk miałby racje mówiąc ze mam przewód walniety.Przewody powietrza te u góry są dobre dobrze opaski dokrecone natomiast nie wiem jak ta rura pod zdrerzakiem do intercoolera pewnie jest walnięta. Bo ogulnie jak komputer obliczy do powietrza obliczonego przez przepływke a te powietrze po drodze spitoli to byłoby wyjasnienie dlaczego tak niemiłosiernie momentami kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kopci to masz na bank dziure w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Piotrek na początku myslalem ze to sie turbo zacina.Ale po logach widac ze turbo pracuje niema chyba ani jednej scinki. Natomiast jest problem z cisnieniem na bank musi powietrze uciekac.

Dziekuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na turbinie masz niedoładowanie, wiec na początku sprawdź szczelnosć układu, mozesz wymienić wężyki cisnieniowe na nowe :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam blok 011 to za mało by ocenić co mu dolega. Dobrze byłoby zlogować dynamicznie 008+010 i wtedy będzie coś więcej widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...