malinek21 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam! Moim problemem jest to ze moja audi przy około 2 tys.obr/min łapie muła wyskakuja błedy Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1422 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure --------------------------------------------------------------------------- Wiele tematów na forum jest takich samych i rozwiązane problemy to wyczyszczenie turbinki.Jestem podobnego zdania ale nie do konca bo zrobiłem logi dynamiczne turbinki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e238f6151553d45.html-grupa 011 A to sa logi statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb62c3158abd5bb2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a52e626f389b6ad2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92a5e0579a8203f0.html [br]Dopisany: 13 Maj 2010, 16:51_________________________________________________Z tego co widze strasznie słąbo pompuje ta turbinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sprawdź węże ciesnieniowe bo turbinka w powietrze ładuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Własnie porównywałem wartości cisnienia jakie powinny byc u mnie jest max 1530 mbar a widziałem wzór to jest około 2000 mbar. Więc Pioterk miałby racje mówiąc ze mam przewód walniety.Przewody powietrza te u góry są dobre dobrze opaski dokrecone natomiast nie wiem jak ta rura pod zdrerzakiem do intercoolera pewnie jest walnięta. Bo ogulnie jak komputer obliczy do powietrza obliczonego przez przepływke a te powietrze po drodze spitoli to byłoby wyjasnienie dlaczego tak niemiłosiernie momentami kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Jak kopci to masz na bank dziure w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Dzieki Piotrek na początku myslalem ze to sie turbo zacina.Ale po logach widac ze turbo pracuje niema chyba ani jednej scinki. Natomiast jest problem z cisnieniem na bank musi powietrze uciekac. Dziekuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Na turbinie masz niedoładowanie, wiec na początku sprawdź szczelnosć układu, mozesz wymienić wężyki cisnieniowe na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson04 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sam blok 011 to za mało by ocenić co mu dolega. Dobrze byłoby zlogować dynamicznie 008+010 i wtedy będzie coś więcej widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się