Vinox 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam, potrzebuje pomocy chodzi o to gdy samochód jest zimy i odpalę go i szybko dojadę np do jakiegoś celu 200-400 metrów na obrotach dochodzących w granicach 3 tys samochód gaśnie nie mogę go zapalić przez 5-10 sekund(kręcę kręce i nic ) po np 10 sekundzie samochód odpala dziwne nie ? dodatkowo obroty falują gdy jadę np na jakimś biegu i jest np powyżej 2 tys obrotów to gdy wcisnę sprzęgło to obroty faluja w granicach 300-900 (2-3 razy tak i już sie trzyma) dodatkowo sądzę że obroty za szybko opadają Macie jakieś dla mnie sugestie co może być z tym silnikiem nie tak ? na benzynie i gazie jest to samo ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Wrozyc to mozna... przepustnica do sprawdzenia/czyszczenia, przeplywka, sonda lambda, czujnik temp.silnika moze tez? Zrob VAG, pewnie znajdziesz w ten sposob odpowiedz... Mysle, ze eksperci cos wiecej poradza. Powodzenia na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 ja miałem podobne objawy i okazało się, że to czujnik tem. silnika ale wtedy też na liczniku temperatura stała cały czas na 60stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 VAG i bloki pomiarowe i bedzie wiadomo co sie dzieje dodatkowo sprawdz przepustnice czy nie jest brudna oraz szczelnosc dolotu, byc moze pekła Ci odma ( czesta przyczyna ADR-ów) i ciagnie lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a gdzie ta odma sie znajduje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 przepustnice czyściłem, odma to ten przewód gumowy cały w oleju wymieniony na nowy czy coś do tego jeszcze powinni enem zrobić[br]Dopisany: 15 Maj 2010, 18:24_________________________________________________JEŻELI PRZEWÓD jest pęknięty który nachodzi na świece może być to problem tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Przewody wysokiego napięcia MUSZĄ być w idealnym stanie i wizualnym i technicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 To niestety 1 przewód na fotce gdzie pokazałem jest naderwany i jakaś śrubka wychodzi złota. Czyli możliwe że obroty są dziwne ? a co najgorsze przewód ma zaledwie 3 tygodnie i jest Firmy NGK Kosztowały mnie 160 zł. Pewnie gwarancji nie uwzględnią bo ? powiedzą że ja naderwałem... http://img714.imageshack.us/i/1007404463.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się