Buba 7 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 dalej nie widzi przeplywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwd 0 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 w bloku 032 nie widzi wyuczonych wartości sądy lambda. Może lambda jest walnięta i dlatego wskazania wariują ???[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 21:32_________________________________________________w bloku 118 zawór regulacji ciśnienia wynosi 0% ...ostatnio go zmieniałem, bo był rozszczelniony ..może założyłem go odwrotnie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 w bloku 032 nie widzi wyuczonych wartości sądy lambda. sprawdź czy jest podłączona, kasowałeś ostatnio błędy vag'iem? Po skasowaniu te wartości tez się kasują, wiec później musisz przynajmniej kilka, kilkanaście km zrobić, żeby ukazały sie nowe wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwd 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Właśnie to są te wyuczone wartości - jeszcze przed skasowaniem błędów Ps. Gdzie znajduje się jej podłączenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Nie wiem jak w twoim ale u mnie obydwie sondy lambda siedzą w samym katalizatorze, a kostki od nich są za zbiorniczkiem wyrównawczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwd 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Sprawdziłem...przy kacie mam 1 lambdę i jest podłączona. Wypiąłem i sprawdziłem , jest czysta i silnik się uruchamia bez lambdy.....nie sprawdzałem vagiem.....ale na słuch chodzi dość równo i żwawo wchodzi na obroty. Będę musiał jutro podpiąć się do lapka i sprawdzić.....może to lambda robi jakieś zwarcie i dlatego mam brak wskazań z przepływki i lambdy Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 moze tak moze nie, zrob logi dynamiczne i statyczne sondy i sprawdzisz jak pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwd 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Statyczne już robiłem..i wynika z nich , że wskazania sądy i przepływki wynoszą 0,00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro71m-1 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Nie odpinaj przepływki odkręc ją i połóż na filtrze , odpal silnik i dmuchnij na przepływkę jeśli jest sprawna poda sygnał do kompa że poszło więcej powietrza więc komp poda wtedy więcej paliwa ,silnik powinien zgasnąc lub będzie szarpał .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwd 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 OK...spróbuję tak zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się