rsmith Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Bardzo proszę o analizę moich logów. Nie wiem czy przyczyna to N75 czy kierownice nie działające w pełnym zakresie. Będę wdzięczny za pomoc. P.S. Czy przekłamania na przepływce są w tym przypadku spowodowane przeładowaniem? Na przyszlosc pamietaj o poprawnej nazwie tematów oraz o tym iz zamieszczamy kpl. logów / przemek
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Przeplywke zostaw jest OK,turbo sie przycina pojezdzij dynamicznie i ponownie zrob logi,wklej jeszcze statyczne 013
przemik Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 wklej jeszcze statyczne 013 Są statyczne 013 - tylko co ma ta grupa wspolnego z tematem to tylko autor wie
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 przeciez tu sa tylko 3 grupy z tego 013 i wszystkie dynamicznie zobacz
rsmith Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Gdy jeżdżę dynamicznie to faktycznie później silnik chodzi lepiej. Najgorzej jest z rana - ociężały i głośny. Koledzy, mam przy okazji pytanie dotyczące grupy 13. Dlaczego na obrotach jałowych wartości korekcji (których tu nie widać) np na czwartym cylindrze sięgają poziomu 2.3 a pozostałe również są dużo większe? Na jednym z postów wyczytałem że korekcja w znacznym stopniu wynika np z uszkodzonych poduszek silnika - czy to możliwe? Czy ktoś potrafi wyjaśnić to logicznie? Poza tym zdaję sobie sprawę, że istnieje konieczność wyczyszczenia kierownic, lecz nie wiem czy poradzę sobie z rozebraniem części gorącej - ufff.
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Ktos wprowadzil cie w blad.Grupa 013 okresla w mniejszym lub wiekszym stopniu stan silnika tzn.Pompki i sprezanie
rsmith Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Okej Panowie, Temat załatwiony - turbina rozebrana, dokładnie wyczyszczona i silniczek śmiga jak ta lala. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się