Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zamiana pompy z 11mm na 10mm juz po czipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. mam maly problem, padl mi nastawnik przy pompie 11mm, auto z poczatku szrpalo a puzniej wogle nie moglo zapalic. podzwonilem i dowiedzialem sie ze wymiana nastawnika 1500zl wiec zanim go wymienie wlozylem z powrotem stara pompa AFN, auto wystrojone na 160 KM. Mozecie mi poradzic jak teraz najlepiej ustawic kat wrtysku? auto stracilo jad, wydaje mi sie nawet ze jedzie jak seryjny AFN mechanik ustawil na sluch ale wg. mnie auto chodzi bardzo metalicznie :( Czy mozna to sprawdzic za pomoca Vaga a puzniej korygowac na pompie ? Pozdrawiam :hi:[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 11:51_________________________________________________Dodam ze wlasnie podpinalem vaga i kat wtrysku wynosi 46 wiec nie bede raczej ruszal, bardziej interesuje mnie czy dawka paliwa 6.8-7.0 mg w grupie 001 nie jest ciut za mala - mialem 4.0 ustawione przez aligatora, czy moze miec to wplyw na moc ?

Opublikowano

zmien dawke dlatego nie ma wigoru.

Opublikowano

zmiana dawki za wiele tu nie pomoze ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...