Miszasty Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam, mam problem z moim TDI IZ 90km. Autko leci ładnie do 140km / h, jak wkręca się na obroty przy jeździe na 3100 obrotów jest delikatny dołek na 2 sekundy, i leci dalej dochodzi do 140 km / h i ende trzeba dobrej górki żeby przebiło 140km. Autko jest po Vagu, zaślepiony EGR, wymieniony Mapsensor, umyta przepływka ( parametry przepływki ok), czujnik N75 ok, na stopie wkręcam go na obroty i rura z turbo do intercooler miekawe , ale diagnostyka pokazuje dobre parametry turbo, troszke oleju w rurkach podciśnieniowych i w rurze tej do intercoolera, i odma zasyfia olejem klawiature, ale odma nie jest zabita. Proszę o pomoc. Czy turbo może być jednak zajehane??? Czy ma to może sekcja na pompie paliwa?
spanky Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 jak zrobiles pełna diagnostyke to chetnie zobaczymy logi dynamiczne ....
Miszasty Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Opublikowano 19 Lipca 2007 No będzie problem bo nie posiadam skanera, ale postram się coś załatwić, ale mam jeszcze jedno pytanko czy wpływ moze mieć drugi czunik który jest na rurze z turbo do intercool...?? do tego czujnika podłączona jest wtyka i 2 rurki podciśnieniowe, jedna z nich idzie do puszki EGR.
spanky Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 No będzie problem bo nie posiadam skanera, ale postram się coś załatwić, ale mam jeszcze jedno pytanko czy wpływ moze mieć drugi czunik który jest na rurze z turbo do intercool...?? do tego czujnika podłączona jest wtyka i 2 rurki podciśnieniowe, jedna z nich idzie do puszki EGR. bez logów wrózymy z fusów ... powodem moze byc wszystko .... p.s osobiscie stawiałbym na zaworek N75 po co Ci skaner do wrzycenia logów .... jak przeprowadzales diagnostyke skoro jestes pewny ze wszystko jest OK ... ?
Miszasty Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Opublikowano 19 Lipca 2007 kolega wczesniej prosił o logi...czujnik n75 wstawiony nowy jest..co dziwne jak kupiłem audi wtyka do tego czujnika była obcięta...jescze raz pojade do elektryka i poprosze o logi dynamiczne zobaczymy co będzie... jak bede miał już je do wkleje na forum....
spetsnaz Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 U mnie objawy były podobne. Powodem była nieszczelność IC. Sprawdź gumy na rurach IC, u mnie była jedna pęknięta. Po wymianie lata jak złoto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się