Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Cofa sie paliwo


misiek21

Rekomendowane odpowiedzi

pompa paliwowa-nie wiem,czy w dieslach jest regulator paliwa ,jeśli tak-to też sprawdz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja ostatnio miałem problem z odpalaniem i był przeglądany cały układ i wiem że na filtrze paliwa jest zaworek który działa tylko w jedną stronę i on odpowiada żeby paliwo się nie cofało. Takie coś białego, znajduje się na widoku, wystarczy odkręcić dwie śrubki. To dziadostwo kosztuje ok 20-30 zł w serwisie ori 50-60.[br]Dopisany: 27 Maj 2010, 10:20_________________________________________________Hmy Ty masz 2,5 nie wiem jak jest w 2,5, ale myślę że jest układ taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest tak samo, w 2.5 na filtrze jest 'podgrzewacz' paliwa - chociaz tez warto go sprawdzic czy 'ciasno' siedzi - zdarza sie nieszczelnosc.

Wlasciwie wypadaloby w pierwszej kolejnosci poszukac jakichkolwiek 'sladow' nieszczelnosci w ukladzie paliwowym. Najczesciej zdarzaja sie wlasnie przy filtrze paliwa (podociagac zaciski) lub przy przelewach (zawilgocone - wyraznie 'czuc' rope).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj juz wymienilem ten zaworek na filtrze paliwa, wsadzilem zaworek zwrotny tylko nie wiem czy w dobrym miejscu bo przed filtrem paliwa.? i wraz to samo....jutro przejrzę wszystkie przewody paliwowe jak nie pomorze to trzeba bedzie jeszcze szukac dalej tylko ciekawe w czym....moze w zbiorniku cos puszcza?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie ma czegos takiego jak cofające sie paliwo. Masz poprostu nieszczelny układ paliwowy, albo założony niewłaściwy filtr paliwa. Wymyj dokładnie fitr paliwa od góry i po nocy sprawdź czy nie ma na nim śladów diesla. Proponuje tez sprawdzenie i ewentualną wymianę, lub chociaż przycięcie końcówek węży na fitrze bo często są poprostu sparciałe i dziurawe czego nie widzac na pierwszy rzut oka.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co kolego do filtra paliwa to jest ok wymienilem na oryginał.....dzisiaj zostawilem go na noc z bańką zobacze jak odpali jutro rano....i tez poprawie te przewody i powymieniam opaski na przewody......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co kolego do filtra paliwa to jest ok wymienilem na oryginał.....dzisiaj zostawilem go na noc z bańką zobacze jak odpali jutro rano....i tez poprawie te przewody i powymieniam opaski na przewody......

kolego w 2.5 wystarczy żeby był nieszczelny jeden z przelewów i juz z rana nie odpali, skoro wymieniłes juz zaworek zwrotny to jedna rzecz wyelimnowana, kup nowe rureczki na przelewy i podkładeczki miedziane pod śrubki, nie jest to drogi inetres a bedziesz pewien, może pomoże,.

U mnie kiedys miałem pekniety o-ring na zaworku zwrotnym przy filtrze, i tez sie zapowietrzał,.

pozdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...