Skocz do zawartości

tx-didi

Pasjonat
  • Postów

    143
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tx-didi

Informacje

  • Imię
    zdzislaw
  • Miasto
    krakow

Auto

  • Model
    A8 D2
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tx-didi

0

Reputacja

  1. uwazam ze kolega Galeon dobrze sugeruje (sprawdzic cisnienie sprezania), nie neguje ze AFN sa 'niesmiertelne', ale stan moze byc uzalezniony od poprzedniego wlasciciela (rowniez przy takim przebiegu). Dobrze sie sklada, poniewaz przy okazji sprawdzenia/wymiany swiec, skontrolowac cisnienie sprezania to juz 'pestka' (oczywiscie dla Twojego znajomego mechanika - uzbrojonego w odpowiedni 'przyrzad') Przy okazji sprawdzilbym co pokazuje czujnik temperatury jak sa klopoty z uruchomieniem (albo sprobowal na wypietym czujniku). To w ramach pomyslow 'tanich' - chyba jeszcze nikt o nim nie wspomnial.
  2. robert22ff co budzi watpliwosc: jakie znaki ? - w AFB nie ma czegos takiego. I to mechanik sprawdzal ?? sprawdzic o ile jest rozrzad przestawiony (zablokowac wal korbowy i sprawdzic wzrokowo jak wyglada sprawa szczelin na walkach rozrzadu - kazdy kto rozbieral chociaz raz 2.5 v6 bedzie wiedzial o co chodzi), gdzies wyczytalem (na forum) ze przestawienie o 2 zęby na pasku jest jeszcze ok (tzn tlok minie sie z zaworami) Jezeli faktycznie dzwignie sa polamane to chyba bez sciagniecia glowicy i tak sie nie obejdzie.
  3. jak bedziesz podpinal vag-a to sprawdz jeszcze nastawy kata poczatku wtrysku. (004 bs i stat) przy nagrzanym silniku.
  4. Brysio - uwierz, przy 200 tys, w silniku 2.5 hydropopychacze powoli sie juz koncza. (zwlaszcza w starszej generacji 2.5 z BFC wlacznie).
  5. z silnika 2.5 v6 ?? .... no ..... nie wiem, zawsze mozna sprobowac - tylko watpie czy nawet oslona plastikowa paska wielorowkowego zejdzie bez odsuniecia pasa przedniego.
  6. oncik67, moze pokusisz sie o sprawdzenie jeszcze bledow zapisanych w ECU ?
  7. Nie posiadam zdjecia, ale mysle ze nie bedzie potrzebne - wpisz w googlach 'u-rurka' i dowiesz sie wiecej niz potrzebne. Pomiar wykonuje sie przez rurke od bagnetu. Roznica pomiedzy slupkami wody nie powinna przekraczac 5 cm.
  8. BDG ma odme nowszej generacji (te niezapychajaca sie) - oczywiscie w teorii. Lecz zanim rozgrzebiesz silnik (obojetne czy przy okazji czy nie) to co jakis czas (np zmiane oleju) wykonaj pomiar cisnienia w skrzyni korbowej (za pomoca u-rurki) i w momencie gdy beda jakies niepokojace wskazania bedziesz sie martwil.
  9. owszem, moze sie tak zdarzyc - steruje tym ECU na podstawie wskazan z g2/g62 - nie wiem dokladnie od jakich wskazan wlaczy, ale chyba cos powyzej 100 stopni.... (musialo byc goraco).
  10. Brysio, jaki silnik Ci sie dolacza ? (jak sam napisales :zwiekszajacy predkosc obrotowa ?)
  11. bobson14 i co dalej z ta kontrolka, sprawdziles cos??
  12. a gdzie? jest na osobnej rolce, napedza ja pasek wielorowkowy i z pompa wody nie ma nic wspolnego (w silnikach 2.5 v6 tdi). Pompa wody nie kreci sie szybciej jak wzrosnie temperatura .... (pompa wody jest, jak w wiekszosci silnikow, napedzana paskiem rozrzadu), a drugi wentylator (elektryczny), dokladniej drugi bieg, faktycznie zalacza sie przy wyzszej temperaturze (przy ori czujniku <> 95 stopni)
  13. tx-didi

    [ALL B7] 2,7 TDI , opinie

    i to wlasnie jest piekne podsumowanie zachwytow nad dieslami designed by vw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...