Brysio Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 witam mam mala prosbe moglby ktos fachowym okiem luknac na te logi -- powodem tego jest tylko i wylacznie ciekawosc czy wsztko z autem ok po wymianie pompy padla po tankowaniu na orlenie! i to vervy on! zatarl sie tloczek i pompa zostala w serwisie boscha zregenerowana auto dziala ok ale chce sie upewnic czy nie ucierpialy po tym paliwie wtryski - > auto jezdzi normalnie bledow nie ma a tutaj statyczne logi silnika 000 001 - zastanawia mnie ta roznica predkosci obrotowej silnika - ma tez tak ktos jeszcze? 002 003 004 005 007 008 011 013 014 018 019 a teraz w basic settings 000 003 004 co do 004 nie wiem dlaczego pokazuje podczas logowania -2 (przed OT) z minusem a normalnie bez loga jest 2 stopnie po OT(gorne polozenie tloka) bez logowania w BS jest tak a tutaj logi dynamiczne robione na 3cim i 4tym biegu - krotkie na 3cim dlugie na 4tym 000, 008, 010 003, 011 i raz jeszcze pozdrawiam i z gory dziekuje [br]Dopisany: 30 Maj 2010, 17:55_________________________________________________panowie czy moglby ktos to sprawdzic?? --> jak by ktos chcial moge zrobic manuala jak wymienic pompe domowym sposobem bez placenia w warsztacie wbrew pozorom sprawa jest prosta wymiana max. 4 godziny z demontazem i montazem tylko trzeba wiedziec co i jak
przemik Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Czy przy logowaniu wylaczone byly wszystkie odbiorniki - klima,szyba elektryczna itd...???
Brysio Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Czy przy logowaniu wylaczone byly wszystkie odbiorniki - klima,szyba elektryczna itd...??? klima chyba byla wylaczona czyli na eco wentylacja smigala normalnie nic innego nie wylaczalem
przemik Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Dawka jaką generuje pompa oraz wysoki CF... kwalifikuje te pompe do sprawdzenia na stole probierczym Bosch. Problem z niestabilnymi wolnymi obrotami powodowany jest przez uklad paliwowy - pompa wtryski. Mozesz o tez o tym poczytac tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94865 Pozdrawiam
Brysio Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Dawka jaką generuje pompa oraz wysoki CF... kwalifikuje te pompe do sprawdzenia na stole probierczym Bosch. Problem z niestabilnymi wolnymi obrotami powodowany jest przez uklad paliwowy - pompa wtryski. Mozesz o tez o tym poczytac tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94865 Pozdrawiam dziekuje za informacje hmm pompa byla robiona w boschu mam gwarancje na robote i bylo niby wsztyko ok tak jak przyslali tak zalozylem koles ja kalibrowal i miala dzialac trzeba bedzie ja raz jeszcze wydrzec i wyslac do boscha jak spartolili robote to poprawia! dodam tylko ze auto pracuje normalnie a jesli ma jakies wiracje sa one nieodczuwalne galka nie wibruje przyspiesza normalnie -- moze to byc wina wtryskow? pytanie tylko czy pompa po regeneracji ma takie same wlasciwosci jak nowa bo zastnawiam sie nad kupnem nowej a ta sprzedam i w sumie wyjde na 0 z tym ze nie wiem czy to nie wtryski bo jak pompa po paliwie padla mogly dostac i wtryski po d...
letallec Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jesli masz dobra pompe, to sprawdź wtryski.
Brysio Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Jesli masz dobra pompe, to sprawdź wtryski. hmm nie wiem czy jest dobra byla w regeneracji podejrzewam ze nie dali by gwarancji skoro by miala byc zle zrobiona ale kto wie! zaczynam sie zastanawiac czy nie kupic nowej pompy tylko jak to nic nei zmieni to bedzie mizernie dobrze by bylo najpierw sprawdzic wtryski mozna sprawdzic wtryski bez ich demontazu? jakis test ktory jest padniety albo leje? jest to mozliwe? i czy jest sens wymienic tylko 2 np czy caly komplet jesli by ktorys byl padniety ?? [br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 10:47_________________________________________________ Dawka jaką generuje pompa oraz wysoki CF... kwalifikuje te pompe do sprawdzenia na stole probierczym Bosch. Problem z niestabilnymi wolnymi obrotami powodowany jest przez uklad paliwowy - pompa wtryski. Mozesz o tez o tym poczytac tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94865 Pozdrawiam jest mozliwosc sprawdzenia wtryskow bez ich demontazu? i czy ma sens wymiana jednego czy dwoch jesli by ktorys byl padniety czy lepiej caly komplet wymienic??
meszrum Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 gdyby to był silnik z normą EU3, to byłaby raczej wina pompy - z racji, że BDG spełnia EU4, to powinieneś zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na stole probierczym Bosch'a. najprawdopodobniej one są przyczyną objawów - jeżeli tak, to nie ma to nic wspólnego z uszkodzeniem pompy - te wtryskiwacze są dotknięte właśnie taką wadą.
Brysio Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 gdyby to był silnik z normą EU3, to byłaby raczej wina pompy - z racji, że BDG spełnia EU4, to powinieneś zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na stole probierczym Bosch'a. najprawdopodobniej one są przyczyną objawów - jeżeli tak, to nie ma to nic wspólnego z uszkodzeniem pompy - te wtryskiwacze są dotknięte właśnie taką wadą. wiec jesli to wtryski potrzebuje wymieniac cale wtryski czy tylko koncowki wystarczy -- chce sie doinformowac bo moge miec taniej czesci z aso i nie chce pozniej przeplacac w serwisie boscha przy wymianie bo wiadomo oni licza sobie konkret 400% narzutu ) bez obrazy dla pracownikow serwisow boscha ) [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 13:26_________________________________________________dzikieki koledze meszrum zglebilem temat wtryskow a wiec po konsultaci z serwisem boscha w ktorym byla pompa pan mnie poinformowal ze to definitywnie nie wina pompy bo oni ja dokladnie przy kalibracji sprawdzili i takie roznice predkosci obrotowej nie mialy by miejsca i pan mnie rowniez poinformowal ze padajacy sterownik wtrysku sterujacego moze byc wlasnie przyczyna takiego zachowania silnika jako ze pompa byla u nich robiona (postraszylem reklamacja ) zaproponowal mi test wtryskiwaczy gratis i ewentualna wymiane tegoz sterujacego czy ewentualnie koncowek ktore mogly by nie dzialac prawidlowo co zwiazane by bylo z roznica obrotow (oczywiscie wymiana odplatnie) no i zobaczymy jakie beda rezultaty ma moze ktos do sprzedania wtrysk Bosch- 0432 133 783 tanio??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się