[INNE] VW Passat B5 AWX - pytanie o korekcje dawek w gr 13

    3 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Mam pytanie odnośnie wtrysków w moim silniku AWX. Otóż dzisiaj robiłem pełne logi i z ciekawości zacząłem przeglądać niektóre grupy w VAGu zaraz po odpaleniu. Temperatura płynu chłodniczego była 13 stopni. Zauważyłem ciekawą dla mnie rzecz w grupie 13 gdzie można sprawdzić korekcje wtrysków. Wiem że wszystkie logi robi się na gorącym silniku >80C i zawsze jak patrzyłem na ta grupę to korekcje w moich wtryskach były od 0.0-0.1 nawet do 1.4-1.5max (po regulacji rozrządu trochę się to poprawiło ale i tak szczególnie pierwszy pompowtrysk ma za dużą korekcje).

    Dzisiaj pierwszy raz patrzyłem na kompletnie zimnym silniku i jakie było moje zdumienie gdy zobaczyłem że na wszystkich 4 pompowtryskach korekcje byly od 0.0 do 0.1 czasem przez chwile wszystkie miały 0.0.

    Do tej pory myślałem że czeka mnie regeneracja wtrysków bo planuje zachipować auto w sierpniu i ta sytuacja dała mi do myślenia że to może nie koniecznie pompowtryski są winne takim korekcjom jakie mam na gorącym silniku(skoro korekcja synchronizacji rozrządu pomogła troche to może coś innego ma również na nie wpływ np temp paliwa albo temp zasysanego powietrza).

    Także chciałbym zapytać czemu korekcje na zimnym były prawie zerowe a jak skończyłem robić logi dynamiczne to wyglądały tak (silnik mial 89.1st):

    Grupa: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13710.html

    Dane auta: passat AWX, przebieg 189900km, 2003r.

    Pozostałe kompletne logi:

    Dynamiczne:

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13711.html

    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13712.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13713.html

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13714.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13715.html

    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13716.html

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13717.html

    Statyczne:

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13718.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13719.html

    Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13720.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13721.html

    Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13722.html

    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13723.html

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13724.html

    Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13725.html

    BS:

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13726.html

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13727.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13728.html

    Pozdrawiam

    Sylwek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Korekcje sprawdza sie na wpelni rozgrzanym silniku,na zimnym inna temperatura paliwa dlatego tak sie dzieje

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Gdy olej w silniku jest zimny to jest bardziej gęsty i przy okazji bardziej uszczelnia, gdy jest ciepły to może ciut mniej uszczelniać i stąd mogą być takie różnice w korekcjach :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy