Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Koszt pompy wspomagania.


Martin_Speed

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie..ile kosztuje pompa wspomagania do audi a4 b6 avf 1,9 tdi 12/2004r.

Ile za pompe :

-nowa orginalna

-po ewentualnej regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa ori powyżej nr. VIN WAUZZZ8E_4_0000001 to pompa ZF 110 BAR o nr. 8E0 145 155 N - 1548 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa ori powyżej nr. VIN WAUZZZ8E_4_0000001 to pompa ZF 110 BAR o nr. 8E0 145 155 N - 1548 pln

dokladnie , taka cena jest w ASO, zamiennik mozna kupic w granicach 200 -500 zł, ale nie wiem czy warto, lepiej kupic uzywana a oryginalna ,bedzie pewniejsza.Jezeli pompa wyje to spróbuj wymienic plyn (chybz że padla calkiem to plyn juz nie pomoze :) , ja ostatnio kupilem pompe w super stanie z 2005 roku , oryginalna o takim oznaczeniu jak kolega napisal, ale chyba sie pospieszylem ,bo wymienilem plyn i wycie pompy ucichlo , wiec pompa trafila na półkę w garażu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec trzymaj ta pompe dla mnie... Jak mi juz padnie to sie zglosze :) Robilem płukanke pompy itylko podczaspłykania jak krecilem to nie buczalo ale pozniej znowu to samo:) Zostalo czekac az padnie :P

DZIEKI ZA INFORMACJE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wyla jak sie zagrzal plyn , w granicach obrotow 0d 1100 do 1200 , tak sobie wyla odkad kupilem autko z francji, jak mechanik wymienial mi rozrzad ,to mowilem by zmienil mi plyn bo , powiedzial ze to nic nie da ze trzeba wymienic pompe i bedzie po problemie , i zebym nie kupowal zamiennikow bo czasmi one wyja bardziej niz ta co byla, wiec zalatwilem sobie pompke w super stanie w okazyjnej cenie za 100 zl oryginal z 2005 rok , i mialem zawiezc do zmiany , ale skusilo mnie i zdemontowalem zbiorniczek przeczyscilem uklad i sitko , zalalem febi i wycie ucichlo , jest juz ze 4 tgodnie i jest cisza, wiec mysle ze bedzie ok, jezeli bedziesz potrzebowal juz naprawde pompy to pisz ,odstapie ja za tyle co dalem, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede Pamietac... a propo pompy to zadnego zbiornika i sitka nie czyscilim..Odrecilo sie srube przy pompie i wymienialismy płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbiorniczek wyrownawczy plynu posiada w srodku sitko , jest ono na plastikowej podstawie w ksztalcie literki F bez dolnej kreski i sciete z jedej strony, to sitko siada tam na lekki wcisk ,nie mozna wyjac go na zwewnatrz, u mnie bylo wyskoczone z mocowania , zdemontowalem wiec zbiorniczek i zalalem czysta beznyna , kilka razy potrzasnalem i wylala sie kupa mulu i syfu , bezynka dobrze to rozpuszcza, do czyszczenia sitka uzylem malego pedzelka, po wszystkim jeszcze raz plukanie ale juz swiezym febi aby wyczyscic slady bezynki , i dopiero montaz, zalanie itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ze swojej strony dodam tyle :

1.Gdzieś nawet dziś opisałem jak w najprostszy i najszybszy sposób wymienić płyn ( nie zapowietrzając układu )

2.Po drugie polecam płyn ORI z ASO G 004000 M2 (1 litr) koszt - normalnie 60 pln za litr , ale teraz promocja "wiosenna" 40 pln za litr :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak jak większość ,uzyłem mineralnego febi za 29 zl za litr, ale wiadomo każdy kupuje co uważa za stosowne, ważne by spełniało odpowiednie wymagania i parametry.

P.s dodam ze wyczyszczenie sitka jest bardzo waznym elementem czyszczenia calego ukladu , mocno zamulone ogranicza przelyw plynu i pompa tez poprzez to moze wydawac dziwne dzwieki :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie na butelce FEBI 6162 nic nie pisze że spełnia wymagania G002000/G004000 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hheheh, masz racje , no ale wszedzie go stosuja i zalecaja, ale to tak jak np z czujnikiem plynu (zielony) pojechalem do skody bo w VW powiedzieli mi 120 zeta, pytam w skodzie a koles mowi mi czy ma byc przez skode czy nie , bo jak przez skode to 110 ,a jak ten sam czujnik ale nie przez serwis to 50 , pytam , a wy jakie zakladacie???a on gada -> te po 50 , bo to te same tylko nie przez serwis, heheh, usmialem sie i kupilem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na pewno był to ten sam ? :mysli: "ELTH-LUXEMBURG"

Mi chodzi o to , że FEBI 6162 nie ma specyfikacji VW G002000/G004000 :cool1: A to chyba najważniejsze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na pewno był to ten sam ? :mysli: "ELTH-LUXEMBURG"

Mi chodzi o to , że FEBI 6162 nie ma specyfikacji VW G002000/G004000 :cool1: A to chyba najważniejsze :naughty:

tak dokladnie ten sam, i dlatego wzialem , bo zawsze gdyby przeklamywal to mozna oddac :) a z nie znanego zrodla nie warto kupowac, bo wiadomo że to bardzo wazny element odpowiadajacy za prace silnika .

50 zl czujnik ELTH-LUXEMBURG

2,50 zawleczka

2,50 oring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pewnoscia oznaczenie pompy masz te same co w poscie na samym poczatku, moja pompa ucichla i smiga ok, juz kilka miesiecy, objechalem chorwacje i cisza , wiec czyszczenie ukladu pomoglo, a pompka ktora kupilem lezy na polce , wiec moge ja odstapic, bo widze ze kolega szuka, :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...