Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] [TIPTRONIC] Migająca kontrolka naciśnięcia hamulca + dziwne zachowanie skrzyni


AdamsDH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów,

Niestety dziś w moim autku (do tej pory super sprawnym) zadziało się coś niepokojącego, mianowicie:

- po odpaleniu silnika i postoju na P miga i pyka mi kontrolna naciśnięcia hamulca na skrzyni. Tzn raz świeci a raz nie.

- po naciśnięciu hamulca gaśnie na dobre

- po ruszeniu za pierwszym razem i toczeniu się bez gazu silnik mi zdławiło aż zgasł

- po ruszeniu normalnym i rozpędzaniu nie widać większych problemów poza tym, że czuję się że pracuje "inaczej". Dziwnie reguluje obroty.

- więcej nie ruszałem bo się boje i nie wiem czy na manualu dzieje się tak samo

Czy ktoś miał podobne problemy? Co to może być - sterownik czy może olej? Gdzie zwrócić się o pomoc?

Do Łomianek, Nadarzyna (www.automat.pl) czy może Auto Józefów?

Jutro dopiero zapnę VAGa i dam więcej info nt błędów.

Czy możliwe, że sterownik złapał wode po przeturlaniu się powoli przez dość głęboką kałużę? Niestety nie miałem innego wyjścia po ostatnich opadach.

Pozdrawiam i licze na pomoc :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam identyczny problem, czy ktoś z forum ma pojęcie gdzie ta woda/wilgoć mogła się dostać...ja mam identyczne objawy tyle tylko ze jezdzilem po sniegu wrocilem zostawilem auto na noc, rano miga mi kontrolka przy dzwigni zmiany biegow...jade pare metrow skrzynia wpada w tryb awaryjny, wylacze silnik odpale od nowa trybu nie ma i tak w kolko...panowie pomozcie swieta ida samochod potrzebny a majstry nie chce nawet popatrzec...z gory dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowa rzecz to podpiąć do jakiegoś sprzętu diagnostycznego

usterka jest elektroniczna, elektryczna więc na pewno jakiś błąd wyskoczy który dużo podpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiąłem pod VAGa i pokazało jakiś błąd 652..."skrzynia suwakowa" dokladnie nie wiem...teraz kontrolka nacisniecia hamulca przy lewarku nie świeci się i nie chce się wbić wsteczny...jak sie wbija tryb awaryjny to powinno byc 1 2 3 a czuje jakby ruszal conajmniej z 3...nie ma magika na forum co to ogarnia w miarę...?[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 15:57_________________________________________________nikt nie ma pojęcia na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw Vag później gdybanie, czarodziejami nie jesteśmy aby wróżyć z palca;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze jest to, ze VAG nic nie mowi... magik od elektryki mowi ze to moze byc selektor, ze gdzies sie wilgoc dostala... auto ladnie zmienia biegi jak sie da go w tryb tiptronic...na swiatlach wchodzi jeden samoczynnie, ale auto zamiast stac spokojnie to go rwie do przodu, szarpie na D i wcisnietym hamulcu... na P dalej miga kontrolka hamulca noznego przy drazku... dajcie jakies wskazowki, zebym mogl od czegos zaczac bo nic do przodu nie idzie, a magicy tez juz sami nie wiedza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Ja w moim automacie mialem podobny problem ale mi nie zmieniał biegów i olej zmieniłem i filtr i szukałem a vag pokazywal czujnik jazdy okazało sie że w mojej skrzyni są 3 czujniki i po wymianie pierwszego dalej nic a okazal sie drugi pojechalem do ASO a oni mi powiedzieli ze takiego czujnika niema dopiero jak podałem numer to znalezli i co lepsze to nazywał sie czyjnik polozenia wału korbowego taki jak do silnika byl też w skrzyni, zmieniłem i jest ok a komp jest pod nogami pasazera z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby wszystko było sprawdzane...niby ta symulacja tez...dziwne zachowanie występuje jak auto stoi na D wówczas na wyświetlaczu bieg zmienia się z 1 na 2 i z 2 na 1 i tak cały czas, jakby nie mógł się zdecydować, który bieg wybrać...później wpada tryb awaryjny i na jednym biegu ciągnie, chyba na 3...[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 10:24_________________________________________________teraz moje pytanie jest takie wiem, ze moze zabrzmiec to dosc abstrakcyjnie...ale slyszalem opinie mowiace o tym, iz w napedzie quattro powinny byc wszystkie 4 opony identyczne...ja dzien wczesniej zmienilem na przod opony o takim samym rozmiarze i profilu jak z tylu ale jednak inny bierznik...przod zimowki tyl letnie...w lecie latam na 4 identycznych...dzisiaj magik mowil ze czujnik predkosci i obrotow szaleje i ze jeszcze go sprawdzi... co o tej teorii sadzicie panowie bo wyczytalem na forum ale konkretnie nie chodzilo o moj problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...