[B6 AMB] Filtr paliwa do 1.8t quattro z regulatorem ciśnienia paliwa
0

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    W poniedziałek jestem umówiony na strojenie do Rogala, chciałbym wymienić filtr paliwa ponieważ myślałem że był wymieniany jakieś 20tys km temu ale pytałem mechanika u którego robiłem wtedy przegląd i okazało się iż ku**s jednak mi go wtedy nie wymienił bo zapomniał, :wallbash: :wallbash: :wallbash:

    no i muszę działać szybko, dzwoniłem do Szewczyka mają filtr paliwa na miejscu z tym że razem z regulatorem ciśnienia paliwa, twierdzi że trzeba kupić razem, koszt 170zł :shocked: :shocked:, masakra jednym słowem

    czy ktoś się orientuje czy można kupić ten filtr sam bez tego regulatora czy może lepiej już jednak wymienić razem z regulatorem, acha i czy dam radę to sam wymienić mając do dyspozycji kanał ???

    pozdro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w B6 tylko z regulatorem ciśnienia,bo nie ma powrotu z listwy paliwowej :wink4: pewnie,że dasz rade sam wymienić :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok dzięki wielkie, trzeba odżałować 170zł ;(

    słyszałem że w quattro jest trochę jebania z tym, no ale zobaczymy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dzięki wielkie :good: :good: bardzo się przyda pozdro.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Koledzy pozwolcie ze podepne sie pod temat.. nie mam pojecia co i jak wiec wybaczcie :tongue4:

    zamowilem sobie filtr paliwa razem z olejem i innymi filtrami podalem wszystko niby co chcieli, ale przyszedl filtr z jednej strony 2wejscia a z drugiej tylko jedno wyjscie.. a mechanik rozebral i okazalo sie ze potrzebuje z obu stron po 2.. Dzwonilem i gosc mowi ze 1.8T 150km tylko taki jak wyslal mu wyskakuje.. Czy ktos moze mi powiedziec gdzie moge kupic taki zeby mial 2rurki z 2stron? :)

    poza tym moge odsprzedac ten z 2wejsciami i 1wyjsciem jesli ktos potrzebuje :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A kupowałeś w ASO po VINie??? Do mojego kosztował 135zł. i mam 4 rurki po 2 na strone :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A kupowałeś w ASO po VINie??? Do mojego kosztował 135zł. i mam 4 rurki po 2 na strone :wink4:

    no wlasnie jakas hurtownia z gdanska.. oleje motul bralem :wink4:

    fajna mila obsluga hehe ale VINu nie chcial, jeszcze sie upewnilem ze na pewno do mojego silnika i mowil ze tak tak 1.8T nie chcialem filtrona tylko mana albo knechta on na to ze jasne wie dobrze ktory :tongue4: ale sie pomylili jednak :confused4:

    tylko zeby im go zwrocic to musze miec paragon :naughty: ktory juz oczywiscie gdzies podzialem :confused4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja wymieniałem w serwisie aso w 2008 roku i miał nr. 8E0201511L i jest z regulatorem ciśnienia i kosztował mnie po rabatach 120 zł

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy