Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] POMOCY!!! Wyjąca pompa po poważnym problemie!


kriss_le

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam nie lada problem i bardzo proszę o POMOC w tej kwestii bo sam już nie wiem co robić... :no:

A więc zacznijmy od początku:

Wszystko pięknie ładnie aż pewnego ranka odpalam auto a tam dochodzi do kabiny ostre szumienie z kierownicy, po przejechaniu jakiś 10km zaczał zacinać się układ wspomagania tzn, przy małych obrotach silnika czy postojach zanikało wspomaganie. Jak się okazało stara pompa rozsypała się przez co cały syf poszedł na układ :confused4:

Dla mechaników temat naprawdę trudny i naprawy typu albo się uda albo patrzymy dalej heh... po kilkukrotnym czyszczeniu, odpowietrzaniu i zajechaniu kilku pomp (jedna używana oryginalna i dwa nowe zamienniki!!) oraz wymianie zaworka na przekładni (troszeczkę krótszy niż oryginalny) problem nie ustąpił...

Po czym ostatnim zabiegiem była wymiana maglownicy na inną używana ale oryginalną i założenie nowej pompy ale oryginalnej i zalaniu olejem bodajże Mobile ATS'a (oryginalnie z tego co wiem był czerwony) wspomaganie chodzi już naprawdę ładnie ale ciągle wyje mi pompa i słychać jeszcze delikatne szumienie w kabinie, szczególnie przy rozgrzanym silniku - tak jakby się dusiła albo miała za duże obciążenie:/ Czy ktoś może mi doradzić czym to może być spowodowane?? :(

Bardzo proszę o wszelkie rady bo tak jak pokochałem te audi tak ostatnio bardzo mnie denerwuje...Pozdrawiam! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zbiorniczek przemyj i sitko od płynu wspomagania dobrze odpowietrz płyn nie może pulgotać i się pienić... ułóż w zbiorniczku sitko dobrze takie moje rady nastepna pasek zmieniałeś?? od wspomagania idący do pompy?? może jest za słabo naciągnięty... powodzenia :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc układ po raz kolejny przeczyszczony, sitko i cała reszta też czyściutka.

Wymieniony olej na zielony FEBI oraz wymieniony zaworek na listwie kierowniczej.

Efekt ---> cisza w kabinie, żadnego szumu (nareszcie :)), pompa też już trochę ucichła ale nadal ją słychać szczególnie przy schodzeniu silnika z obrotów...

Czy jest coś co jeszcze mógłbym zrobić aby uciszyć jeszcze ta pompę?

Pozdrawiam forumowiczów :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie sie konsekwencje jezdzienia z wyjaca pompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Wymieniony olej na zielony FEBI oraz wymieniony zaworek na listwie kierowniczej...

A o jakim zaworku mowa?

Ja walczę ze wspomaganiem już 3 rok i co chwila coś się dzieje.

Teraz właśnie tak mam że wszystko działa ale niemiłosiernie przy tym wyje, szczególnie w przedziale obrotów 2-3tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie troche zastanawia, że tak zmieniacie sobie płyn do wspomagania bezkrytycznie z czerwonego na zielony , itp. :thumbdown: - w tym akurat przypadku to żadnych zmian - jak był czerwony to się leje czerwony ---jak był zielony to zielony ( jeden jest syntetykiem , a drugi jest mineralny ) :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...