Skocz do zawartości

SSHADOWW5

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SSHADOWW5

Osiągnięcia SSHADOWW5

0

Reputacja

  1. A JA SIE NIEZGODZE Z WEZAMI NIEORYGINALNYMI - zakułem osttanio waż od wspoamagania bo moj ulrgł destrukcji o wszysto w najlepszym porzadku tylko fachman musibyc kumaty i poprzekladac wszystko ze srodka , jedenz wezy ma w srodku zaworek a co do pynu to pod sołona zbiorniczka płynu jest piekny napis "nur fur mineral oil" itd itp tak wiec wszystko w temacie
  2. u mnie to samo - delikatne wciskanie gazu i niunia odpowiada tak jak się ją traktuje - również delikatnie z mała zwłoką. nie przeszkadza mi to
  3. postawię na spręzyny - miałe kiedys taki przypadek - pekła ostatni zwoj i tlukl sie na nirownosciach
  4. popieram kolegę - na allegro sam wirnik grafitowy mozna zakupic - wymiana banalna cena około 120 - 150 zł
  5. Ja wlewam CASTROL MAGNATEC 10W 40 - i jest super
  6. kolego jeżdże na takim płynie od 8 lat - nic sie nie dzieje
  7. popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego
  8. na moje oko to cały układ jest zapowietrzony i trzeba go odpowietrzyc, a zwróć jeszcze uwagę jaki płyn do wspomagania został wlany, bo może być tak , że zalali ci syntetyk , a był wcześniej mineralny - na zbiorniczku pod osłona jest napis , żeby używac tylko płynu mineralnego - kolor czerwony, zwróć uwagę czy czasem nie wlali zielonego.
  9. co do płynu to ja mam wlany czerwony. Pragnę zauważyć ze po zdjęciu osłonu ze zbiorniczka płynu wspomagania na zbiorniczku u góry jest napisane żeby stosować wyłącznie płyn mineralny - czyli czerwony - zielony to syntetyk. Także z tym zielonym koledzy to nie jest za dobry pomysł.
  10. a ja pomykam na 185/65 "15" BARUM i są świetne a szczególnie na wrocławskie dziury
  11. ja też miałem pęknięty wąż - łączący maglownicę z rurkę schładzającą przy zderzaku) wyciek był dokładnie od strony kierowcy małe kropelki bo reszta zbierała sie na płycie pod silnikiem i przy jeżdzie znikała - wczoraj wymieniłem - wąz jedyne 80 zł i pokłopocie
  12. tak jak przedmówca wspomniał płynu powinno być tyle żeby wskażnik na korku pokazywał między min i max. Uważaj i nie wymieszaj płynów - jak miałeś czerwony to lej czerwony jak zielony to też identyczny wlej bo będzie klops (czerwony jest syntetyczny a zielony mineralny) absolutnie żadnego mieszania. A proble opisywany wygląda mi na padniętą pompę wspomagania
  13. cała nadzieja w tym , że nie wlałeś tego dużo. Najlepiej wywaliś wszystko i zalać na nowo układ wspomagania - teraz tylko czy masz czerwony płyn , czy zielony - bo to zasadnicza różnica (jeden to mineralny , a drugi syntetyk) i się tego nie miesza
  14. dokładnie tak jak kolega mówi - trzeba odpowietrzyć układ - maxymalne skręty kierownicy w lewo i w prawo na przemian z przytrzymaniem przez chwilę w skrajnych położeniach - kilkakrotne powtórki powinny zlikwidowac problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...