Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jaki płyn dolać ??


Jaro75

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie :hi: mam pytanko.

Ostatnio zauważylem że zmiejszył mi się stan w zbiorniczku od wspomagania ale nie wiem jaki dolać.

Nabierałem do strzykawki ale zielony nie jest,i w sumie ni to czerwony ani żółty.Pomarńczowy ?? :>

Podrzućcie jakiś propozycję bo tak raczej nie powinno się jezdzić.Na razie nie wnikam dlaczego stan się zmniejszył :wallbash:Ostanio już tak się wykosztowałem na inne rzeczy że proszę Niunię o litość :).Fakt że przez cztery lata nic nie dolałem ale może gdzieś powoli ubywa :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor taki bursztynowy pewnie mi sie tak działo z febi ,zmieniał kolor,wszyscy powiedzą pewnie że najlepiej ori z aso a ja np nic już poza orlenowskim atfiid czy coś takiego za 16zł ze stacji niewleje, wymieniłem na febi pompa wyła i po miesiącu znów bursztynowy kolor, zmieniłem na orlen i cisza jedna butelka starcza na wymiane całego płynu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego :hi:

Kolego gratuluje wiedzy na ten temat :wallbash: :wallbash: :wallbash:

do naszych aut leje sie tylko zielony mineralny olej

każdy inny dobije pompe i maglownice

http://allegro.pl/oryginalny-plyn-do-wspomagania-audi-vw-skoda-seat-i1588671087.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram kolegę - też takiego używam - płyn z orlenu ATF II CZERWONY = 16 ZŁ/ SZT - pojemnośc opakowania 1 ltr. - wystarcza bo pojemność układu 0,9 ltr. - po zdjęciu osłony ze zbiorniczka płynu ukazuje się na nim napis żeby używać tylko płynu mineralnego :hi:

Kolego gratuluje wiedzy na ten temat :wallbash: :wallbash: :wallbash:

do naszych aut leje sie tylko zielony mineralny olej

każdy inny dobije pompe i maglownice

http://allegro.pl/oryginalny-plyn-do-wspomagania-audi-vw-skoda-seat-i1588671087.html

potwierdzam to co napisał kolega devastation

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Widzę że mam dwie opcje :) Pomyślę do końca majówki i zdecyduję :mysli:

Ale dziękuję koledzy za podpowiedzi :notworthy:. A jak myślicie, skoro ubyło to pewnie mam gdzieś wyciek? Jeżeli tak to są jakieś newralgiczne punkty gdzie go szukać ? Albo doleję do stanu i będę sprawdzał systematycznie czy szybko ubywa czy powoli.Jeżeli będzie to powolny proces to tragedii nie będzie.Bo tak szczerze to zanim zauważyłem że jest mało to dawno tam nie zaglądałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co sie zastanawiac tylko lac zielony bo taki powinien tam byc, zaden inny

jak najszybciej zlokalizuj wyciek i go usun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie :hi: mam pytanko.

Ostatnio zauważylem że zmiejszył mi się stan w zbiorniczku od wspomagania ale nie wiem jaki dolać.

Nabierałem do strzykawki ale zielony nie jest,i w sumie ni to czerwony ani żółty.Pomarńczowy ?? :>

Podrzućcie jakiś propozycję bo tak raczej nie powinno się jezdzić.Na razie nie wnikam dlaczego stan się zmniejszył :wallbash:Ostanio już tak się wykosztowałem na inne rzeczy że proszę Niunię o litość :).Fakt że przez cztery lata nic nie dolałem ale może gdzieś powoli ubywa :mysli:

Co do koloru to normalna sprawa olej G002000M2 w chwili wlewania był koloru zielonego i podczas pracy układu zmienił kolor na bursztynowy. Olej ten został zastąpiony przez G004000M2 który koloru już nie zmienia. Jeżeli masz niski stan i nie stwierdziłeś żadnych wycieków to najlepiej wymień olej w układzie na nowy oryginalny http://moto.allegro.pl/olej-do-wspomagania-skoda-vw-seat-oryginalny-aso-i1543153655.html Każde eksperymenty z dolewaniem mogą skończyć się większymi kosztami co sam odczułem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też wyminiłem na orginalny plyn bo musiałem . a jesli nie dolejesz albo nie zminisz tego plynu to zacznie ci pompa wspomagania wyć i sie narazisz na dodatkowe koszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za podpowiedzi :hi:

Biorę się za to jak najszybciej.

Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...